Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Carports

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
    Als 't moet kan ik een cad-model inpassen op een bestaande foto, maar da's wel wat werk.
    Ruuustig nikske Eerst madam nog kneden
    Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

• kan een deel van het kneedwerk zijn he, "zienekeerier wat het zou kunnen worden"

2015 Volvo V60 D2 aut.
      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
        kan een deel van het kneedwerk zijn he, "zienekeerier wat het zou kunnen worden"
        Zij wil feitelijk zo een tuinpavilioentje .... en ik een carport ... dus ik moet haar overtuigen dat dat veel beter is en ook als overdekt terras kan dienen ... maar dan moet er een hoge WAF zijn he (Wife Acceptance Factor)
        Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

• je zou beide kunnen combineren he. Ipv mijn vierkante fietsenberging iets maken dat er wat pavljoenachtig uitziet en naadloos overloopt in de carport. Je zal dan wel niet toekomen met de ongeveer 3000 euro die ik ervoor betaald heb

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Papillon Bekijk Berichten
            Wij gaan ook iets zetten maar denk dat de buur er niet content mee zal zijn
            Pas dan maar op dat uwe buur er eens zou kunnen voor zorgen dat jij ook niet content zal zijn.

Comment

• Daarnet een offerte voor een carport bij 2 handelaars laten opmaken.

7,6m op 4m, met een deur & een doorzichtig paneel van boven. Geen planchetten, maar volledig toe (muv de voorkant natuurlijk). 4750€ bij de één. De andere 5162€. Geplaatst & al.

Iemand nog adresjes in het Westvlaamse? Benieuwd of het nog goedkoper zou kunnen...
              R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
              Mitsubishi Lancer Evo6 RS
              Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Ik zou het eens moeten navragen thuis door wie wij dat hebben laten doen.
                R. Vandenbussche al gecontacteerd?
                2009 BMW E91 320d
                2002 BMW E46 M3
                2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                  Ik zou het eens moeten navragen thuis door wie wij dat hebben laten doen.
                  R. Vandenbussche al gecontacteerd?
                  Nee. We zijn naar Zuidschote & Proven geweest.
                  R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                  Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                  Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
                    Nee. We zijn naar Zuidschote & Proven geweest.
                    Ik ga toch eens informeren thuis door wie wij hem hebben laten plaatsen. I'll keep you informed
                    2009 BMW E91 320d
                    2002 BMW E46 M3
                    2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                    2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
                      Daarnet een offerte voor een carport bij 2 handelaars laten opmaken.

7,6m op 4m, met een deur & een doorzichtig paneel van boven. Geen planchetten, maar volledig toe (muv de voorkant natuurlijk). 4750€ bij de één. De andere 5162€. Geplaatst & al.

Iemand nog adresjes in het Westvlaamse? Benieuwd of het nog goedkoper zou kunnen...

Comment

• ik ga ergens rond november ook een carport zetten. het gaat eentje op maat zijn, eigen ontwerp, zo goed als volledig dicht gewerkt.

foto's hebben jullie dan zeker te goed.

Comment

• prima, we kijken er naar uit!

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                            prima, we kijken er naar uit!

Inderdaad

Comment

• gisteren begonnen met het zetten...
                              fijn werkje eigenlijk, niet te zwaar. wel zorgen dat je genoeg materiaal en materieel hebt.

carport is 9.5m lang en 3.6 breed waarvan incl berging van 3 op 3.6

draagstructuur: hout van 45 ôp 145
                              tussenlatten: 35 op 95
                              dak, gekozen voor bitumen golfplaat
                              zijkanten volledig dicht afgewerkt met gleufpalen(iedere 1.8m) en blokhutplanken van 38mm dik..
                              onzichtbare goot geplaatst.

foto's voor woensdag op deze post

Comment

• Super ! Ik kijk er naar uit om dat meesterwerkje te zien !

Comment

• Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Comment

Comment

Ik ben er zelf tevreden over, nog een paar kleine esthetische aanpassingkjes uitvoeren moet wel gebeuren.

ik hoop dat anderen er iets aan hebben

Comment

• Hier komen mooie dingen voorbij!

Volgend voorjaar willen wij ook een carport zetten. Het zal wel een maatwerk exemplaar moeten worden vrees ik...

Vereisten:

- Aansluitend aan het huis (rechterkant van de carport)
                                        - Plaats voor twee auto's
                                        - Plaats voor één aanhanger (voor één van de auto's plaatsen?)
                                        - Berging aan de linkerkant van de carport voor:
                                        - Motor
                                        - Zitmaaier
                                        - Paar fietsen
                                        - Tuingerief

Het idee is om de berging te voorzien van twee ingangen met een tussenmuur. (links van de carport een compartiment voor motor en fietsen, en dan in L vorm doorlopend tot achter de carport waar we dan de zitmaaier en het tuingerief plaatsen)
                                        De berging zou dan nog voorzien moeten worden van een betonnen vloer. De carport wordt voorzien van klinkers.

Met welke firma's in Limburg hebben jullie al goede ervaringen opgedaan?

Comment

• De eerste offertes zijn opgevraagd en de eerste ook al toegekomen.

Best ok, alleen een twijfelpunt.

In eerste instantie zou de berging volgens het blokhutprincipe aangeboden worden, maar op aanraden van het constructiebedrijf heb ik elementwanden in de offerte op laten nemen.

Nu in de offerte staat dus 'elementwanden 20mm'. Dat komt me wat dun over...

Wat zijn jullie ervaringen met elementwanden?

De prijs en de constructie van de carport met berging lijken zeer degelijk te zijn. Enkel de wanden zijn voor mij een twijfelgeval

De firma is Peli Construct uit Houthalen

Comment

Working...
                                          X