Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Carports
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenkan een deel van het kneedwerk zijn he, "zienekeerier wat het zou kunnen worden"Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.
Comment
-
je zou beide kunnen combineren he. Ipv mijn vierkante fietsenberging iets maken dat er wat pavljoenachtig uitziet en naadloos overloopt in de carport. Je zal dan wel niet toekomen met de ongeveer 3000 euro die ik ervoor betaald heb__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Papillon Bekijk BerichtenWij gaan ook iets zetten maar denk dat de buur er niet content mee zal zijn
Comment
-
Daarnet een offerte voor een carport bij 2 handelaars laten opmaken.
7,6m op 4m, met een deur & een doorzichtig paneel van boven. Geen planchetten, maar volledig toe (muv de voorkant natuurlijk). 4750€ bij de één. De andere 5162€. Geplaatst & al.
Iemand nog adresjes in het Westvlaamse? Benieuwd of het nog goedkoper zou kunnen...
Comment
-
Ik zou het eens moeten navragen thuis door wie wij dat hebben laten doen.
R. Vandenbussche al gecontacteerd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenIk zou het eens moeten navragen thuis door wie wij dat hebben laten doen.
R. Vandenbussche al gecontacteerd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenNee. We zijn naar Zuidschote & Proven geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenDaarnet een offerte voor een carport bij 2 handelaars laten opmaken.
7,6m op 4m, met een deur & een doorzichtig paneel van boven. Geen planchetten, maar volledig toe (muv de voorkant natuurlijk). 4750€ bij de één. De andere 5162€. Geplaatst & al.
Iemand nog adresjes in het Westvlaamse? Benieuwd of het nog goedkoper zou kunnen...
Comment
-
Comment
-
gisteren begonnen met het zetten...
fijn werkje eigenlijk, niet te zwaar. wel zorgen dat je genoeg materiaal en materieel hebt.
carport is 9.5m lang en 3.6 breed waarvan incl berging van 3 op 3.6
draagstructuur: hout van 45 ôp 145
tussenlatten: 35 op 95
dak, gekozen voor bitumen golfplaat
zijkanten volledig dicht afgewerkt met gleufpalen(iedere 1.8m) en blokhutplanken van 38mm dik..
onzichtbare goot geplaatst.
foto's voor woensdag op deze post
Comment
-
-
-
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Ik ben er zelf tevreden over, nog een paar kleine esthetische aanpassingkjes uitvoeren moet wel gebeuren.
ik hoop dat anderen er iets aan hebben
Comment
-
Hier komen mooie dingen voorbij!
Volgend voorjaar willen wij ook een carport zetten. Het zal wel een maatwerk exemplaar moeten worden vrees ik...
Vereisten:
- Aansluitend aan het huis (rechterkant van de carport)
- Plaats voor twee auto's
- Plaats voor één aanhanger (voor één van de auto's plaatsen?)
- Berging aan de linkerkant van de carport voor:
- Motor
- Zitmaaier
- Paar fietsen
- Tuingerief
Het idee is om de berging te voorzien van twee ingangen met een tussenmuur. (links van de carport een compartiment voor motor en fietsen, en dan in L vorm doorlopend tot achter de carport waar we dan de zitmaaier en het tuingerief plaatsen)
De berging zou dan nog voorzien moeten worden van een betonnen vloer. De carport wordt voorzien van klinkers.
Met welke firma's in Limburg hebben jullie al goede ervaringen opgedaan?
Comment
-
De eerste offertes zijn opgevraagd en de eerste ook al toegekomen.
Best ok, alleen een twijfelpunt.
In eerste instantie zou de berging volgens het blokhutprincipe aangeboden worden, maar op aanraden van het constructiebedrijf heb ik elementwanden in de offerte op laten nemen.
Nu in de offerte staat dus 'elementwanden 20mm'. Dat komt me wat dun over...
Wat zijn jullie ervaringen met elementwanden?
De prijs en de constructie van de carport met berging lijken zeer degelijk te zijn. Enkel de wanden zijn voor mij een twijfelgeval
De firma is Peli Construct uit Houthalen
Comment
Comment