Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Carports

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten
    Met welke firma's in Limburg hebben jullie al goede ervaringen opgedaan?
    Sorry, 'k zie je vraag nu pas...

Ik heb je de naam en tel.nr. doorgemaild van diegene die onze carport heeft geplaatst.
    Foto's vind je ergens in het begin van deze topic.
    Hij heeft ook de carport bij de geburen gemaakt ( één wagen + berging ).

Je woont blijkbaar niet ver van hier... heb je problemen met de afmetingen of wil je wat passen of uitmeten, je mag gerust eens langskomen

Comment

• Hier komt er binnen X aantal maand ook een carport : 7m op 3m60
      Ongelooflijk welk prijsverschil er is tussen de bekendste hier in de streek met nochtans hetzelfde materiaal /dikte palen / dakbedekking.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door taiko Bekijk Berichten
        Sorry, 'k zie je vraag nu pas...

Ik heb je de naam en tel.nr. doorgemaild van diegene die onze carport heeft geplaatst.
        Foto's vind je ergens in het begin van deze topic.
        Hij heeft ook de carport bij de geburen gemaakt ( één wagen + berging ).

Je woont blijkbaar niet ver van hier... heb je problemen met de afmetingen of wil je wat passen of uitmeten, je mag gerust eens langskomen
        Dank, ga ik zeker ook contacteren!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
          Hier komt er binnen X aantal maand ook een carport : 7m op 3m60
          Ongelooflijk welk prijsverschil er is tussen de bekendste hier in de streek met nochtans hetzelfde materiaal /dikte palen / dakbedekking.
          Hier 9m20 bij 6m :-)

Prijzen zijn inderdaad erg verschillend, maar de constructies ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten
            Hier 9m20 bij 6m :-)

Prijzen zijn inderdaad erg verschillend, maar de constructies ook

Zo groot moet mijn carport niet zijn voor mij , is maar voor 1 auto
            , ik heb al een grote garage he
            ( 7m80 op 6m)

Comment

• Ik ben op zoek naar een deftige bescherming voor mijn auto deur.
              Ik ga natuurlijk geen beschermers aan mijn portier hangen zoals op onderstaande foto.
              Onlangs in een reclamefolder heb ik iets gezien om tegen de muur te schroeven, maar nu ik het nodig heb weet ik niet meer waar het te koop was/is.

Comment

• is het voor op uw deur of voor op uw muur? Groot verschil

Comment

• Voor op de muur.

Comment

• Ik heb zo ooit van die mousse zelfklevende strips gekocht bij Aldi.

Comment

• Daar is binnenspringen dan.
                      Vandaag bij Auto5 en een andere auto onderdelen winkel geweest en niks gevonden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                        Ik heb zo ooit van die mousse zelfklevende strips gekocht bij Aldi.
                        idem

5tekensregel
                        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk Berichten
                          Daar is binnenspringen dan.
                          Vandaag bij Auto5 en een andere auto onderdelen winkel geweest en niks gevonden.
                          Ze hebben dat daar niet altijd hoor. Soms doen ze nekeer van die "thema-weken" en als het toevallig over auto-related stuff gaat kan je dat daar vinden. Net zoals die tas met velcro aan de buitenzijde die ik in de koffer van mijn kar heb zitten om al mijne brol in mee te sleuren zonder dat dat allemaal los rondslingert (compresseur, bandenspanningsmeter, schroevendraaiers etc etc).

Comment

Zo'n Comfy kussen in twee delen en tegen de muur kleven. Eventueel ook tegen de garagepoort voor de koffer.

Comment

• isolatieplaten?

2015 Volvo V60 D2 aut.
                              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Gevonden!

In de Hubo vandaag iets gevonden dat kan dienen.
                                Het is eigenlijk een dubbele tochtstrip voor onder een deur te steken.
                                Kostprijs: 3.49€ 't mag al is meevallen he!

Comment

Ik ben op zoek naar een deftige bescherming voor mijn auto deur.
                                  Ik ga natuurlijk geen beschermers aan mijn portier hangen zoals op onderstaande foto.
                                  Onlangs in een reclamefolder heb ik iets gezien om tegen de muur te schroeven, maar nu ik het nodig heb weet ik niet meer waar het te koop was/is.

Ja, ben ook al een tijdje op zoek naar iets om tegen de muur te hangen.
                                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Grootvader zaliger plakte zo'n dikke isoleerwol aan de muur.

Comment

• Mijn vader heeft gewoon een plaatje van kurk tegen de muur geplakt. Lijkt goed te werken.
                                      2000 Lancia Delta 1.9 TD
                                      2000 Fiat Barchetta 1.8 16v
                                      eg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                                        De potjes zijn van net iets voor de zomer terug opgeborgen en heb tot nu toe geen sporen van misbruik meer gevonden. Maar van zodra ik weer katteharen of zand op de kap vind (ik vermoed dat deze mogelijkheid in de winter groter zal zijn) dan worden de potjes weer bovengehaald want ik had de indruk dat dit toch iets of wat hielp.
                                        Vandaag terug kattenpoten en -haar op de auto en kap gevonden dus de potjes weer gevuld en aan de carport gehangen.

Comment

• Hoe hoog is een gemiddelde carport? Rond de 2m30 zeker?

Comment

Working...
                                          X