Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Carports

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Update:

onderaan de fietsenberging, daarvoor de carport ... wat een eind

2015 Volvo V60 D2 aut.
    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• De fietsenberging vanuit de tuin: het uitstekende deel moet nog ondersteund worden door palen; da's de houtberging.

In totaal 13,5 m ...

(Terras is voor na 't bouwverlof)

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Het paneel waar die balk tegen staat komt in een schuifrail te hangen, zodat de berging naar de oprit toe kan afgesloten worden.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• En al meteen goede tegels besteld, goe bezig. Wat heb jij die betaald als ik vragen mag? Ben altijd beetje nieuwsgierig wat de concullegas vragen.

Comment

• jij herkent die tegels???

Refin Ardennes gris bouchardé.
            Naar 't schijnt een zeer sterke, en onderhoudsvriendelijke tegel. Die redelijk goed een gebouchardeerde arduinimitatie blijkt te zijn...
            Als je er dan toch iets van kent: Samen met de douche: mozaïek - Harmonies van "emaux de Briare", Danube blauw. Kosten een hele hap maar ...
            goed prijsje gekregen
            Dus mijn prijs is niet representatief ... want behoorlijk laag, en geen standaard consumentenprijs

Verdeel jij tegels?
            Last edited by Bompa; 06/04/2009, 22:21.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten

jij herkent die tegels???

Verdeel jij tegels?
              Jep. Refin Boucharde 45/45 : 18/m2 excl btw of zo?

Comment

• Daar kan ik niet op antwoorden Ik heb me niet te kwetsbaar opgesteld in m'n job, da's al wat ik zeg.

In elk geval was zijn standaardprijs zonder korting 33.75 eur excl.
                Voor de Briare 63 eur excl.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Ik heb me niet te kwetsbaar opgesteld in m'n job, da's al wat ik zeg.
                  Euh, ik ben niet mee precies?

Comment

• zie pm

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Ferme carport. Ni te lang moeten wachten op de bouwvergunning?

Comment

• Dat van die schuifdeur is goed gezien....moet ik onthouden...
                        Ik heb onlangs de bouwvergunning gekregen...9 maand moeten wachten !!

Comment

• @ Nikske: Geldt bij jullie de regel niet dat je min. 2m. van de perceelsscheiding moet blijven met carport en andere bijgebouwen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                            Ferme carport. Ni te lang moeten wachten op de bouwvergunning?
                            In mijn geval was het om en bij 3 maanden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                              @ Nikske: Geldt bij jullie de regel niet dat je min. 2m. van de perceelsscheiding moet blijven met carport en andere bijgebouwen?

Comment

Ferme carport. Ni te lang moeten wachten op de bouwvergunning?
                                Zeven maand ofzoiets, ik had de hoop al haast opgegeven ... en dan kwam ineens de vergunning binnen.
                                Zeer lang dus, maar toch...

Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                                @ Nikske: Geldt bij jullie de regel niet dat je min. 2m. van de perceelsscheiding moet blijven met carport en andere bijgebouwen?
                                Ja, dat geldt, maar ik heb de vergunning zo aangevraagd en ze werd zo goedgekeurd. Blijkbaar kan je daarvan laten afwijken voor carports. Anders zou ik maar een carportje gehad hebben van 2m breed, da's ook niet bepaald handig

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                                  Voor een carport mag dat op vele plaatsen normaal gezien wel.
                                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Onze carport staat op 30cm van een haag...
                                    Maar die vergunningen enal is dikke zever...
                                    We moesten toelating krijgen van heel de straat, en dan de opvolgende straat ook nog
                                    Het duurde ook bijna 3 maanden vooraleer we toestemming kregen...
                                    We hebben het laten zette ivm garantie...ik weet juist niet meer hoevéél jaar het was...maar ik dacht tussen 25 - 30 jaar
                                    Tegen als je het zelf zet zou het maar max 10 jaar zijn ofzo...
                                    Carport is 10m lang (6m voor wagen, 2m voor fietsekot & 2m voor tuinhuis

Comment

Ja, dat geldt, maar ik heb de vergunning zo aangevraagd en ze werd zo goedgekeurd. Blijkbaar kan je daarvan laten afwijken voor carports. Anders zou ik maar een carportje gehad hebben van 2m breed, da's ook niet bepaald handig
                                      Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                      Voor een carport mag dat op vele plaatsen normaal gezien wel.
                                      Ik moest volgens de verkavelingsregels die hier bij ons gelden min. 2m van de scheiding blijven.
                                      Misschien had ik hiervan ook kunnen afwijken maar dan had me dat wss nog een extra kost van 50 euro opgeleverd maar vermits er makkelijk 2m. van de scheiding kon gebleven worden dus geen probleem. Wat ik bedoel met extra kost, ik heb nu sowieso al 2 afwijkingen (carport in hout ipv dezelfde steen als de woning én slechts 4m. van de achterkant woning ipv 6m. zoals voorgeschreven staat in verkavelingswetgeving) moeten aanvragen en deze hebben mij 100 euro extra gekost + 50 euro voor de eigenlijke vergunning.

Comment

• Ge kunt ook gewoon "ni vu ni connu" doen

Comment

Ge kunt ook gewoon "ni vu ni connu" doen
                                          Niet met buren die zelf alles illegaal zetten/doen en voor de rest constant op de loer liggen om een ander op vanalles en nog wat te pakken.
                                          Mijn vergunning heeft me veel geld gekost (en zeker als je ziet dat ik voor 2 stomme afwijkingen van de verkavelingswetgeving 100 euro extra heb mogen neerdokken) maar ben blij dat ik ze in mijn handen heb of ik had mijn carport nu al terug mogen afbreken.
                                          Vraag maar aan Wannes. Hij heeft hier ooit zijn carport te koop aangeboden omdat hij een brief vanwege een klacht van de buren had gekregen.

Comment

Working...
                                          X