Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vandaag kwamen ze onze nieuwe keukentoestellen leveren, en die installateur zat ook al te loeren en te kijken, die wil nu ook al die maten van die balken en planken om zoiets na te bouwen
Pas begonnen en 't is hier al bijna gedaan
Nog ene : knap werk Nikske !
Al eens een bui kunnen horen? Valt 't mee, dat lawaai onder uw venster?
Veel plezier met carport en stalling, ge gaat er gene spijt van krijgen
Thx!
Ik heb al een keer een bui gehoord, en je hoort niets. Achteraf zag ik ook dat dat vilt een geluiddemping is.
Ik was wel wakker gekomen van m'n goot die nog niet aangesloten was, en het waarde dat naar beneden
kletterde op de aarde
Blijven die plastieken golfplaten eigenlijk wel proper? Krijgt dat niet het uitzicht van een cheap kot na enige tijd?
Vraag ik me ook af. Bij ons zou dat de enige oplossing zijn om het licht niet te blokkeren, maar volgens mij is dat binnen de kortste keren smerig en groen.
Vraag ik me ook af. Bij ons zou dat de enige oplossing zijn om het licht niet te blokkeren, maar volgens mij is dat binnen de kortste keren smerig en groen.
Worden na enkele jaren blootgesteld te zijn aan bezonning poreus en durven dan bij bvb een hevige hagelbui wel 'es gaan breken.
De stevigere variant zijn de polycarbonaatplaten, de 'verandaplaten' zeg maar. Dubbelwandig, wat voor wat extra (in theorie...) isolatie zorgt.
Onderhoud hebben ze allemaal nodig. Als je wat bomen in de buurt hebt staan krijg je vaak mosvorming.
Comment