Mededeling

Collapse
No announcement yet.

radio Nostalgie - Ferrari wedstrijd

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Mja...

Ik ben dus bij de laatste twee geraakt, helaas...

Nog NOOIT zo gebaald in mijn leven echt

Comment

zonde, had het je echt gegund.

nuja geen geluk in het spel is geluk in de liefde.
      ga buiten en pak een schoon madam vast.

trouwens rami zou je toch steeds uitgelachen hebben op een meeting.
      wimoptiek.be op

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
        Mja...
        Ik ben dus bij de laatste twee geraakt, helaas...
        Nog NOOIT zo gebaald in mijn leven echt
        je weet misschien niet waaraan jij ontsnapt bent...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
          je weet misschien niet waaraan jij ontsnapt bent...
          Ja hij's ontsnapt aan een gratis ferrari...
          Last edited by ; 14/03/2009, 18:11.

Comment

maar ik vermoed dat onderhoud, vebruik, taxen, verzekeringen er niet bijzitten he
            toch niet bepaald te verwaarlozen denk ik

Comment

te zien van welk jaar hij is kon hij ingeschreven worden als classic car of zelfs oldtimer. ongeveer 28€ taks en 62€ biv. valt dus goed mee
              wimoptiek.be op

Comment

ja dat is waar, daar had ik niet aan gedacht
                maar de rest blijft wel gelden he, denk ik toch

Comment

bwoah je zal er niet alle dagen mee buitenkomen dus verbruik is ook te verwaarlozen en onderhoud. tja 't is te hopen dat het geen wrak is zeker dat je krijgt.

en anders verkoop je hem en heb je schoon wat geld in de pocket.
                  wimoptiek.be op

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                    Ja hij's ontsnapt aan een graties ferrari...
                    waarom schrijf je GRATIES

Aie jammer!!!

Comment

Vader van men beste maat zat ook bij de laatste 10

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rscalex Bekijk Berichten
                        maar ik vermoed dat onderhoud, vebruik, taxen, verzekeringen er niet bijzitten he
                        toch niet bepaald te verwaarlozen denk ik
                        Waar gij een spel van maakt, als ge daar niet elke dag mee rijdt valt dat best mee.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                          waarom schrijf je GRATIES

Aie jammer!!!
                          Waarom vergeet jij je vraagteken?

Comment

Ik heb zo ooit eens meegedaan met een wedstrijd om een Smart Roadster te winnen. Toen ook bij de laatste 10 geraakt en dan was het gedaan.

Natuurlijk zo een ferrari is nog wel iets anders dan een Smartje.
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Waarom vergeet jij je vraagteken?
                              Haha ongelooflijk, ik had al zo'n vermoeden dat je er iets van ging zeggen.

Vertel me nu maar waarom je GRATIES schrijft!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                Haha ongelooflijk, ik had al zo'n vermoeden dat je er iets van ging zeggen.

Vertel me nu maar waarom je GRATIES schrijft!
                                Foutje waar op school nog niemand over gestruikeld is bij mij.

Comment

Foutje waar op school nog niemand over gestruikeld is bij mij.
                                  Petit Lorrain?

Comment

Ik zou die te koop zetten en afwachten wat ik ervoor krijg. Is het een deftig bedrag zou hij mogen gaan en zou ik een nieuwe daily kopen. Is dat niet het geval zou ik hem met plezier koesteren
                                    Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fred Bekijk Berichten
                                      Ik zou die te koop zetten en afwachten wat ik ervoor krijg. Is het een deftig bedrag zou hij mogen gaan en zou ik een nieuwe daily kopen. Is dat niet het geval zou ik hem met plezier koesteren
                                      De vraag is wat de voorwaarden zijn die in het wedstrijdregelement staan he.
                                      Wanneer je bij zo een wedstrijd een wagen wint is er meestal een voorwaarde dat je de wagen op jouw naam inschrijft en er minstens 1 jaar mee rondrijd. (dat is echter niet altijd het geval)
                                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal Bekijk Berichten
                                        Petit Lorrain?
                                        Wat is dat? (de naam van een school?)

Ik ga naar het Sint-Janscollege in Sint-Amandsberg.

Comment

Ik had hem toch graag gewonnen hoor miljaar. The summer of '09 zou zot geweest zijn!

Ach, na een nachtje slapen kan je het allemaal wel relativeren, maar gisteren heb ik het toch even knap lastig gehad.

Comment

Working...
                                          X