Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
bwoah je zal er niet alle dagen mee buitenkomen dus verbruik is ook te verwaarlozen en onderhoud. tja 't is te hopen dat het geen wrak is zeker dat je krijgt.
en anders verkoop je hem en heb je schoon wat geld in de pocket.
Ik heb zo ooit eens meegedaan met een wedstrijd om een Smart Roadster te winnen. Toen ook bij de laatste 10 geraakt en dan was het gedaan.
Natuurlijk zo een ferrari is nog wel iets anders dan een Smartje.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Ik zou die te koop zetten en afwachten wat ik ervoor krijg. Is het een deftig bedrag zou hij mogen gaan en zou ik een nieuwe daily kopen. Is dat niet het geval zou ik hem met plezier koesteren
Ik zou die te koop zetten en afwachten wat ik ervoor krijg. Is het een deftig bedrag zou hij mogen gaan en zou ik een nieuwe daily kopen. Is dat niet het geval zou ik hem met plezier koesteren
De vraag is wat de voorwaarden zijn die in het wedstrijdregelement staan he.
Wanneer je bij zo een wedstrijd een wagen wint is er meestal een voorwaarde dat je de wagen op jouw naam inschrijft en er minstens 1 jaar mee rondrijd. (dat is echter niet altijd het geval)
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment