Als echte Ferrari liefhebber heb in deze wedstrijd ook enkele keren m'n kans nog eens gewaagd. Ben één keer in de uitzending geraakt maar de vraag om bij de laatste 150 te raken lag me totaal niet. Wielrennen... pfff... was een wilde (en foute) gok.
Niet erg want ik mag al niet klagen natuurlijk
Inderdaad toch niet helemaal te verwaarlozen! Vooral het onderhoud niet.
Zelfs als er niet veel mee gereden wordt (wat trouwens doodzonde is!) is het aan te raden de wagen elk jaar een onderhoudsbeurt te geven.
Zo'n wagen die te veel stil stil staat begint al snel te lekken.
Verder moet er om de paar jaar een groot onderhoud met distributiewissel gebeuren.
Als er nog een aantal zaken aan de wagen moeten gebeuren kan de kostprijs van het onderhoud al snel oplopen.
BIV is met 61 euro een lachertje, verbruik valt ook goed mee.
Voor een iets recentere 328 GTS uit '88 betaal je zo'n 500 verzekering en 900 jaarlijkse belasting, dat valt dus inderdaad ook wel mee.
Niet erg want ik mag al niet klagen natuurlijk

Oorspronkelijk geplaatst door rscalex
Bekijk Berichten
Zelfs als er niet veel mee gereden wordt (wat trouwens doodzonde is!) is het aan te raden de wagen elk jaar een onderhoudsbeurt te geven.
Zo'n wagen die te veel stil stil staat begint al snel te lekken.
Verder moet er om de paar jaar een groot onderhoud met distributiewissel gebeuren.
Als er nog een aantal zaken aan de wagen moeten gebeuren kan de kostprijs van het onderhoud al snel oplopen.
BIV is met 61 euro een lachertje, verbruik valt ook goed mee.
Voor een iets recentere 328 GTS uit '88 betaal je zo'n 500 verzekering en 900 jaarlijkse belasting, dat valt dus inderdaad ook wel mee.
Comment