Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
bij mij leek dat ook niet te werken, zelfs na 5 keer te checken dat ik de juiste codes had, tot ik de MMI gereboot had ... dan werkte het wel
zoveel kan je er niet mee doen hoor, met dat hidden menu ... opstartscherm veranderen naar dat van de S5 etc
VAGCOM gaf een error dus konden het zelf niet instellen, zou zijn vanaf v5170 ofzo. Bij oudere versies ging het wel maar ik kan hem moeilijk downgraden hé
VAGCOM gaf een error dus konden het zelf niet instellen, zou zijn vanaf v5170 ofzo. Bij oudere versies ging het wel maar ik kan hem moeilijk downgraden hé
Ik heb ook VAGCOM recente versie en vraag ook bijna niks om dergelijke zaken te doen...
Vind het een beetje belachelijk om zo'n kabel te verhuren. Op tdiclub zitten er genoeg members met vagcom waarbij je je wagen kan laten uitlezen of goedzetten.
Denk dat er hier en daar wel een module zal ontbreken!
Back on topic.
Heb een bluetooth telefoonmodule (Kufatec)ontvangen die ik nog moet installeren en die zou
moeten'geactiveerd' worden met een VAGCOM dus ik zou wel interesse hebben,maar
heb geen zin om alles zelf uit te zoeken.
Zal het nog wel eens bekijken,moet eerst nog tijd vinden om ze te plaatsen.
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Ha Bert,hoe zit dat eigenlijk met mijn factuur???
@ Woke,wat denk je 2 weken gratis,zonder factuur?
Factuur is mogelijk zenne (aan BTW nummers geen gebrek hier), maar voor facturen van minder dan 50€ moet ik helaas een bijkomende adminstratieve kost van 25€ rekenen (die boekhouders kosten geld he)
Factuur is mogelijk zenne (aan BTW nummers geen gebrek hier), maar voor facturen van minder dan 50€ moet ik helaas een bijkomende adminstratieve kost van 25€ rekenen (die boekhouders kosten geld he)
en gulle nu he
Dan huur ik em graag voor een maand. Hoeveel gaat er dan van de prijs? Ik ga geen 4 keer portkosten betalen he
Perfect mogelijk. De BMW1 doet het wel tot 50 of zo? En die plooit over, terwijl de mijne in Z-vorm klapt (neemt iets minder wind mee)
de fabrikant zal da op voorhand wel getest hebben eh, nen A5 cabrio kan da ook tot 50 per uur, maar zijn voorganger (de A4 cabrio) kon dit ook maar tot max 20 per uur
Ben eigenaar van passat comfortline van 2007.
Weet er iemand welke byte ik in de VAG-com ik moet aanpassen om mijn knipperlichten vooraan constant zachtjes te laten branden tijdens het rijden?
iemand ervaring?
Comment