Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Interesse huren VAGCOM

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
    bij mij leek dat ook niet te werken, zelfs na 5 keer te checken dat ik de juiste codes had, tot ik de MMI gereboot had ... dan werkte het wel
    zoveel kan je er niet mee doen hoor, met dat hidden menu ... opstartscherm veranderen naar dat van de S5 etc
    VAGCOM gaf een error dus konden het zelf niet instellen, zou zijn vanaf v5170 ofzo. Bij oudere versies ging het wel maar ik kan hem moeilijk downgraden hé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
      VAGCOM gaf een error dus konden het zelf niet instellen, zou zijn vanaf v5170 ofzo. Bij oudere versies ging het wel maar ik kan hem moeilijk downgraden hé
      Wisselen??????

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
        Ik heb ook VAGCOM recente versie en vraag ook bijna niks om dergelijke zaken te doen...

Vind het een beetje belachelijk om zo'n kabel te verhuren. Op tdiclub zitten er genoeg members met vagcom waarbij je je wagen kan laten uitlezen of goedzetten.
        Denk dat er hier en daar wel een module zal ontbreken!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
          Wisselen??????
          t'is een diesel hé de mijne

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
            Mijn vader zegt interesse te hebben, maar enkel met factuur ... kan je hier even op antwoorden aub ?
            Ha Bert,hoe zit dat eigenlijk met mijn factuur???
            @ Woke,wat denk je 2 weken gratis,zonder factuur?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
              t'is een diesel hé de mijne
              Wat?
              MMI diesel?

Comment

Wat?
                MMI diesel?
                Back on topic.
                Heb een bluetooth telefoonmodule (Kufatec)ontvangen die ik nog moet installeren en die zou
                moeten'geactiveerd' worden met een VAGCOM dus ik zou wel interesse hebben,maar
                heb geen zin om alles zelf uit te zoeken.
                Zal het nog wel eens bekijken,moet eerst nog tijd vinden om ze te plaatsen.

Comment

TIs gene VAGCOM tegenwoordig, het heet VCDS.

Comment

Heeft iemand zoiets voor BMW?
                    ----------------------------------------------------------------------------------
                    2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                    2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                    Pictures here: BMW 7 Series
                    1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                    Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                    It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                    It might need half a starsystem to turn around,
                    but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                    Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

Ha Bert,hoe zit dat eigenlijk met mijn factuur???
                      @ Woke,wat denk je 2 weken gratis,zonder factuur?
                      Factuur is mogelijk zenne (aan BTW nummers geen gebrek hier), maar voor facturen van minder dan 50€ moet ik helaas een bijkomende adminstratieve kost van 25€ rekenen (die boekhouders kosten geld he)

en gulle nu he
                      So far 233 rondjes op dé ring

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk Berichten
                        Factuur is mogelijk zenne (aan BTW nummers geen gebrek hier), maar voor facturen van minder dan 50€ moet ik helaas een bijkomende adminstratieve kost van 25€ rekenen (die boekhouders kosten geld he)

en gulle nu he
                        Dan huur ik em graag voor een maand. Hoeveel gaat er dan van de prijs? Ik ga geen 4 keer portkosten betalen he

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                          Dan huur ik em graag voor een maand. Hoeveel gaat er dan van de prijs? Ik ga geen 4 keer portkosten betalen he
                          hehe, uwe Seat ecomotive chippen
                          So far 233 rondjes op dé ring

Comment

Vraagje, kan je daarmee de snelheid aanpassen waarmee het dak geopend kan worden bij een Beetle?

Nu luk dat tot 15km/h of zo, wil dat optrekken tot rond de 40 of zo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk Berichten
                              Vraagje, kan je daarmee de snelheid aanpassen waarmee het dak geopend kan worden bij een Beetle?

Gij rijdt graag stukken zeker ?

Comment

Vermoedelijk zal daar wel een reden voor zijn...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                  Gij rijdt graag stukken zeker ?
                                  Neen.

Oorspronkelijk geplaatst door El Capitan Bekijk Berichten
                                  Vermoedelijk zal daar wel een reden voor zijn...
                                  Perfect mogelijk. De BMW1 doet het wel tot 50 of zo? En die plooit over, terwijl de mijne in Z-vorm klapt (neemt iets minder wind mee)

Comment

Welke voordelen biedt dit voor een A6 C6?
                                    AutoMinded.be

Comment

Neen.

Perfect mogelijk. De BMW1 doet het wel tot 50 of zo? En die plooit over, terwijl de mijne in Z-vorm klapt (neemt iets minder wind mee)
                                      de fabrikant zal da op voorhand wel getest hebben eh, nen A5 cabrio kan da ook tot 50 per uur, maar zijn voorganger (de A4 cabrio) kon dit ook maar tot max 20 per uur
                                      2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                                      2009 Porsche Carrera 4S

Comment

hoi,

Ben eigenaar van passat comfortline van 2007.
                                        Weet er iemand welke byte ik in de VAG-com ik moet aanpassen om mijn knipperlichten vooraan constant zachtjes te laten branden tijdens het rijden?
                                        iemand ervaring?

groeten Roebie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk Berichten
                                          Aangezien er blijkbaar vraag naar is ...

Te huur ... VAGCOM met HEX-USB+CAN Interface (www.ross-tech.com)
                                          • 25€/week
                                          • wordt aangetekend verstuurd (port & verpakking is inbegrepen in die 25€)
                                          • moet 1 week nadat ik hem verstuurd heb terug in mijn bezit zijn
                                          • moet aangetekend terug of doorgestuurd worden (op eigen kosten)
                                          Interesse? Stuur me een mailtje op vagcom@ifind.be

Cu,
                                          Wouter

Crisis zeker?

Comment

Working...
                                          X