VCDS is niet echt een product dat te verhuren is volgens mij. Zonder de nodige kennis kan je er weinig mee.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Interesse huren VAGCOM
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rosse Bekijk BerichtenVCDS is niet echt een product dat te verhuren is volgens mij. Zonder de nodige kennis kan je er weinig mee.
Comment
-
Kwam gisteren de naam VCDS en VAG-COM tegen en dat wekte mijn aandacht. Vraag me af wat ge er effectief allemaal mee kunt, want als het mogelijk is, zou ik toch wel wat meer optiekes kunnen selecteren als hij er is
Ik lees dus hier en daar dat ge Traffic Sign Recognation er makkelijk mee kunt aan zetten. Een optie die normaal €100 kost. Vind zo direct niet terug wat mogelijk is en wat niet. Maar zal ook van model en jaar afhangen natuurlijk.
Iemand meer info daarover? Google vind ik veel, maar eigenlijk ook niet veel concreets.
Comment
-
Soms is het idd kwestie van vinkje zetten met vcds om iets aan te zetten. Hangt allemaal af van wat al 'voorbereid' is in de auto.2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenSoms is het idd kwestie van vinkje zetten met vcds om iets aan te zetten. Hangt allemaal af van wat al 'voorbereid' is in de auto.
Dus op zoek naar iemand die er eentje heeft met de allernieuwste software.
Had eens graag geweten wat allemaal kan.
Comment
-
is uw wagen uitgerust met een camera vooraan? in het andere geval is het mogelijk om dat toch nog in te schakelen via de navigatie maar werkt dan minder goed.
Je hoeft daar niks speciaal voor te kennen, is vrij simpel ... altijd voor de zekerheid goed opschrijven wat je veranderd hebt.
gewoon naar de module gaan, en vinkje zetten, en bewaren, klaar.
(volgens http://forums.ross-tech.com/showthre...gnition-Golf-7 )
Audi A5 2.7TDI Multitronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenWelke wagen en welke regio zoek je iemand?
Ben van regio Leuven, maar moet ni persé naast de deur zijn. Enkel West-Vlaanderen is wa ver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichtenis uw wagen uitgerust met een camera vooraan? in het andere geval is het mogelijk om dat toch nog in te schakelen via de navigatie maar werkt dan minder goed.
Je hoeft daar niks speciaal voor te kennen, is vrij simpel ... altijd voor de zekerheid goed opschrijven wat je veranderd hebt.
gewoon naar de module gaan, en vinkje zetten, en bewaren, klaar.
(volgens http://forums.ross-tech.com/showthre...gnition-Golf-7 )
Nog ff op de levering wachten,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenTiguan model 2016 (of is da al 2017?).
Ben van regio Leuven, maar moet ni persé naast de deur zijn. Enkel West-Vlaanderen is wa ver2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenBen van de buurt, kan wel eventueel is zien wat mogelijk is en wat niet.
Levering is normaal int kerstverlof, maar vermits we collectief gesloten zijn, kan ik hem wss pas in januari afhalen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenTiguan model 2016 (of is da al 2017?).
Ben van regio Leuven, maar moet ni persé naast de deur zijn. Enkel West-Vlaanderen is wa ver
Die mannen halen alles uit de kast om toch maar geen garantie te moeten geven...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nux Bekijk BerichtenWil niet beu doen hé, maar als die nog in garantie is, zou ik daar mooi van blijven.
Die mannen halen alles uit de kast om toch maar geen garantie te moeten geven...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nux Bekijk BerichtenWil niet beu doen hé, maar als die nog in garantie is, zou ik daar mooi van blijven.
Comment
Comment