Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Interesse huren VAGCOM

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

VCDS is niet echt een product dat te verhuren is volgens mij. Zonder de nodige kennis kan je er weinig mee.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rosse Bekijk Berichten
      VCDS is niet echt een product dat te verhuren is volgens mij. Zonder de nodige kennis kan je er weinig mee.
      Bwa, 5min en je bent daar mee weg. Alles staat mooi uitgelegd op internet

Comment

Is dit aanbod nog steeds geldig na 7 jaar? Ik probeerde u een pb te sturen maar uw inbox zit blijkbaar vol.

Comment

Kwam gisteren de naam VCDS en VAG-COM tegen en dat wekte mijn aandacht. Vraag me af wat ge er effectief allemaal mee kunt, want als het mogelijk is, zou ik toch wel wat meer optiekes kunnen selecteren als hij er is
          Ik lees dus hier en daar dat ge Traffic Sign Recognation er makkelijk mee kunt aan zetten. Een optie die normaal €100 kost. Vind zo direct niet terug wat mogelijk is en wat niet. Maar zal ook van model en jaar afhangen natuurlijk.

Iemand meer info daarover? Google vind ik veel, maar eigenlijk ook niet veel concreets.

Comment

Soms is het idd kwestie van vinkje zetten met vcds om iets aan te zetten. Hangt allemaal af van wat al 'voorbereid' is in de auto.
            2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
              Soms is het idd kwestie van vinkje zetten met vcds om iets aan te zetten. Hangt allemaal af van wat al 'voorbereid' is in de auto.
              Zou dat dan zeker wel eens willen bekijken, maar dan moet ik wel iemand zien te vinden die er iets van kent en het heeft. Zag wel goedkope kabels op het internet, maar ook verhalen dat het dan serieus mis kan lopen.

Dus op zoek naar iemand die er eentje heeft met de allernieuwste software.

Had eens graag geweten wat allemaal kan.

Comment

Welke wagen en welke regio zoek je iemand?

Comment

is uw wagen uitgerust met een camera vooraan? in het andere geval is het mogelijk om dat toch nog in te schakelen via de navigatie maar werkt dan minder goed.
                  Je hoeft daar niks speciaal voor te kennen, is vrij simpel ... altijd voor de zekerheid goed opschrijven wat je veranderd hebt.
                  gewoon naar de module gaan, en vinkje zetten, en bewaren, klaar.
                  (volgens http://forums.ross-tech.com/showthre...gnition-Golf-7 )

Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

Welke wagen en welke regio zoek je iemand?
                    Tiguan model 2016 (of is da al 2017?).

Ben van regio Leuven, maar moet ni persé naast de deur zijn. Enkel West-Vlaanderen is wa ver

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
                      is uw wagen uitgerust met een camera vooraan? in het andere geval is het mogelijk om dat toch nog in te schakelen via de navigatie maar werkt dan minder goed.
                      Je hoeft daar niks speciaal voor te kennen, is vrij simpel ... altijd voor de zekerheid goed opschrijven wat je veranderd hebt.
                      gewoon naar de module gaan, en vinkje zetten, en bewaren, klaar.
                      (volgens http://forums.ross-tech.com/showthre...gnition-Golf-7 )
                      Camera zou der zijn, want is naar het schijnt dezelfde als die van Lane Assist.

Nog ff op de levering wachten,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Ben van regio Leuven, maar moet ni persé naast de deur zijn. Enkel West-Vlaanderen is wa ver
                        Ben van de buurt, kan wel eventueel is zien wat mogelijk is en wat niet.

Comment

OBD Eleven is een alternatief.. ;-)

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
                          =================
                          2016 Skoda Octavia RS

Comment

Ben van de buurt, kan wel eventueel is zien wat mogelijk is en wat niet.
                            Dus gij hebt alles daarvoor? Maar is da ook niet zo dat ge daar dan een laadte versie van moet hebben?

Levering is normaal int kerstverlof, maar vermits we collectief gesloten zijn, kan ik hem wss pas in januari afhalen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Wil niet beu doen hé, maar als die nog in garantie is, zou ik daar mooi van blijven.
                              Die mannen halen alles uit de kast om toch maar geen garantie te moeten geven...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nux Bekijk Berichten
                                Wil niet beu doen hé, maar als die nog in garantie is, zou ik daar mooi van blijven.
                                Die mannen halen alles uit de kast om toch maar geen garantie te moeten geven...
                                Da is ook een punt. Zal een beetje afgangen van welke fucties. Als zij functies op disable heb en staan en de auto het toch heeft, wat kan er dan kapot gaan als het op enable staat? 'Kan ik ni aan doen dat de auto toch geleverd is met TSR hé'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nux Bekijk Berichten
                                  Zien ze niks van

Comment

Working...
                                  X