Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Vandaag de kans gekregen om eens mee te rijden met een Panamera 4S.
Ziet er in het echt veel beter uit als op foto's. Ook het interieur is schitterend. Hoe die middenconsole doorheen heel de wagen loopt.
Om nog maar te zwijgen over de wegligging en snelheid van dit ding. Dat ding plakte met een snelheid van +- 110 in een rechtse doordraaier gewoon recht op de baan. Grip, grip en nog eens grip. Subliem.
Ik heb er alleen niet zoveel foto's van aangezien we normaal nog eens gingen stoppen om wat mooie foto's te maken, maar dat is er jammergenoeg niet meer van gekomen
Vandaag de kans gekregen om eens mee te rijden met een Panamera 4S.
Ziet er in het echt veel beter uit als op foto's. Ook het interieur is schitterend. Hoe die middenconsole doorheen heel de wagen loopt.
Om nog maar te zwijgen over de wegligging en snelheid van dit ding. Dat ding plakte met een snelheid van +- 110 in een rechtse doordraaier gewoon recht op de baan. Grip, grip en nog eens grip. Subliem.
Ik heb er alleen niet zoveel foto's van aangezien we normaal nog eens gingen stoppen om wat mooie foto's te maken, maar dat is er jammergenoeg niet meer van gekomen
deze stond vandaag in zolder. was jij op zolder?
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Het is een mooie, waarschijnlijk steengoede en vooral dure wagen, maar ik wil er nog niet dood in liggen, evenmin als in een Cayenne trouwens. Geef mij maar een 911
Die mens koopt ook wel héél regelmatig nieuw speelgoed. Eerst had hij'n Range Rover Sport Supercharged, een Jag XKR, en nu deze fugly Cayenne. En dan was er denk ik nog iets dat'k mij niet tegoei herinner!
Comment