Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Mercedes SLR Mclaren 722 S Roadster

Comment

• Alex , uw foto's zijn gewoon goed , niks van aantrekken dus
        Enkel , wat Rami zegt daar , is wel waar , als u scherm redelijk groot is , zie je er niet zoveel meer van

Comment

• Dat kan ik begrijpen, dat is al heel wat anders dan wat andere hier zeggen..
          Ik zal er rekening met houden
          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• De foto's zelft vind ik mooi, maar de bewerking (en dan vooral de lucht) minder. Zo'n lucht maakt de foto veel minder realistisch imo.

Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten

Comment

• ik heb aan de lucht niets gewijzigd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                ik heb aan de lucht niets gewijzigd
                die lucht komt door een polfilter?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
                  die lucht komt door een polfilter?
                  Ja...
                  Mr Drift

Comment

• Dan is dat de eerste keer dat mij dat zo opvalt

Comment

klein= omdat ik hier vaak foto's post, dat laad makkelijker.
                      slechte kleuren? mja ieders mening..
                      een klein fototoestel maakt betere foto's??? grapjas.
                      Ik waan me hier zeker niet als professional, want ik doe het maar als hobby, maar probeer zo'n foto's eens met een klein fototoestel:

Idd misschien geen slechte foto's, maar in dit formaat kan ik er niet echt van genieten. Maar toch fijn dat ge ze post hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simpen Bekijk Berichten
                        Dan is dat de eerste keer dat mij dat zo opvalt
                        was rond 19u, de zon ging al wat onder, de zon stond echt knap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                          een S5 vind ik amper exclusief.
                          In dat rood, het vermelden waard!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                            Idd misschien geen slechte foto's, maar in dit formaat kan ik er niet echt van genieten. Maar toch fijn dat ge ze post hoor.
                            Al goed dat dennis zijn foto's dan hier niet zet( n/o he mate)

Comment

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

klein= omdat ik hier vaak foto's post, dat laad makkelijker.
                                slechte kleuren? mja ieders mening..
                                een klein fototoestel maakt betere foto's??? grapjas.
                                Ik waan me hier zeker niet als professional, want ik doe het maar als hobby, maar probeer zo'n foto's eens met een klein fototoestel:

bedankt MMVV, percies wat ik bedoel , en in men foto's probeer te brengen. Op dat stukje van de ring, met die schaduw vind ik het net knap dat de foto's wat donkerder zijn, mede door de koplampen van de wagens,etc...

Foto's van ROND de ring zijn ook helemaal niet donker omdat het daar niet "hoort", al heeft iedereen zijn aparte stijl ivm foto's trekken
                                Dat vind ik echt waar práchtige foto's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten

Zwembadfoto's van den dikke?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                    Hoe komt men er toch steeds bij dat ik Ferrari haat?
                                    dat is een mythe die je niet meer zal kunnen afschudden denk ik

Comment

• hij moet misschien zijn onderschrift eens veranderen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                        hij moet misschien zijn onderschrift eens veranderen...
                                        En wat heeft mijn onderschrift daar mee te maken???

Comment

• Een beige ferrari 599 (weeral), vind het echt niet passen op zo'n wagen.

Comment

Working...
                                          X