Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Lamborghini-time.
    (Ik zet de foto's hier omdat ik niet echt een betere plaats weet voor men londen-foto's)

Comment

• Comment

• da rood is moooi :drool:

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Mooie platen Tom!

Comment

• Last edited by ; 03/09/2009, 17:11.

Comment

• Heerlijk die Koenigsegg.

Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                        Goede foto's moeten slechts minimaal bewerkt worden. Als fotograaf van de oude stempel ben ik in principe niet echt voor zware bewerkingen, ik gebruik het enkel om een slechte foto toch nog te redden.
                        Als je de foto niet direct goed kan maken, is het natuurlijk leuk dat je later je manko aan fotografisch kunnen kan verdoezelen door wat aan slidertjes te sleuren.
                        Wat een onzin.
                        Als je een goede foto hebt, en je kan die nog beter maken door bewerking, waarom zou je het niet doen...

Comment

• Geschifte kar zo'n Koenigsegg eigenlijk
                          Waarvoor dienen die kegels eigenlijk? Allez, ik snap wel waarvoor ze moeten dienen, maar waarom staat die auto daar zo verloren met wat kegels rondom?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                            Heerlijk die Koenigsegg.

Wat een onzin.
                            Als je een goede foto hebt, en je kan die nog beter maken door bewerking, waarom zou je het niet doen...
                            Inderdaad, en wat deden die mannen van de oude stempel dan in hun donkere kamer .....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spooksken Bekijk Berichten
                              Geschifte kar zo'n Koenigsegg eigenlijk
                              Waarvoor dienen die kegels eigenlijk? Allez, ik snap wel waarvoor ze moeten dienen, maar waarom staat die auto daar zo verloren met wat kegels rondom?
                              Hij staat bij een hotel voor de uitrit van de parkeergarage. In de hoop dat men er niet al te dicht langsgaat zijn de kegels neergezet.

Comment

• is da nu een parkeerticket bove de motor?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FroFro Bekijk Berichten
                                  is da nu een parkeerticket bove de motor?
                                  Nee, het vrachtlabel van Royal Brunei Airlines. De auto was net die dag aangekomen per vliegtuig.

Comment

• Woon je in Londen? Welk werk doet ge waardoor ge daar zijt beland? Ge moet het ni zeggen ze, maar ne mens kan altijd vragen

Wit staat die koenigsegg trouwens goed!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Division Bekijk Berichten
                                      Hij staat bij een hotel voor de uitrit van de parkeergarage. In de hoop dat men er niet al te dicht langsgaat zijn de kegels neergezet.
                                      Zoiets dacht ik al wel, maar waarom zet hij zo'n miljoenenkar voor de uitrit van een parkeergarage? (in de plaats van erin, of gewoonweg ergens veiliger )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FroFro Bekijk Berichten
                                        Woon je in Londen? Welk werk doet ge waardoor ge daar zijt beland? Ge moet het ni zeggen ze, maar ne mens kan altijd vragen

Wit staat die koenigsegg trouwens goed!
                                        Ik woon er niet, ik kom er wel regelmatig. Ik heb er vorig jaar een tijdje gezeten om te kijken of de stad me bevalt om te wonen. Na m'n studie ga ik proberen om die kant op te gaan voor langere periode.

Oorspronkelijk geplaatst door Spooksken Bekijk Berichten
                                        Zoiets dacht ik al wel, maar waarom zet hij zo'n miljoenenkar voor de uitrit van een parkeergarage? (in de plaats van erin, of gewoonweg ergens veiliger )
                                        Tsja, het zijn Arabieren dus een bepaalde mate van patserigheid zit er wel in. Vooral als je natuurlijk met je Koenigsegg naar een ander hotel gaat naar een kameraad die dan 500 meter verderop zit. Voor de meesten volkomen belachelijk, voor de fotogaaf prachtig om te zien.

Comment

• Bij hetzelfde hotel van dezelfde eigenaar op dezelfde plek. Crappy foto's helaas.

Comment

Working...
                                          X