Oorspronkelijk geplaatst door Division
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spooksken Bekijk BerichtenEen soort van "ik heb belachelijk veel geld dus ik koop wel een nieuwe als er iets mee moest gebeuren. Of 2 nieuwe, just in case" -mentaliteit. Ergens enorm cool, ergens enorm decadent en ronduit debiel. Maar bon, wij krijgen de auto's te zien
Oorspronkelijk geplaatst door FroFro Bekijk Berichtenwow die CGT, wa is daarmee gebeurd O,o
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk BerichtenLamborghini-time.
(Ik zet de foto's hier omdat ik niet echt een betere plaats weet voor men londen-foto's)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FroFro Bekijk Berichtenwow die CGT, wa is daarmee gebeurd O,o
Comment
-
was dat geen occasie van een franse voetballer ofzo?
voor een italiaans club zegt edith:
Samuel Eto'o Fils (Nkon, 10 maart 1981) is een voetballer uit Kameroen, die in redelijke welvaart opgroeide in zijn Afrikaanse vaderland. Vanaf juli 2009 speelt Eto'o voor de Italiaanse voetbalclub Internazionale, waar hij een contract voor vijf seizoenen tekende. Ook komt hij uit voor het Kameroens voetbalelftal.Last edited by wisali; 03/09/2009, 19:39.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenwas dat geen occasie van een franse/spaanse voetballer ofzo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk BerichtenLamborghini-time.
(Ik zet de foto's hier omdat ik niet echt een betere plaats weet voor men londen-foto's)Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk BerichtenLamborghini lovers?1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenWat een onzin.
Als je een goede foto hebt, en je kan die nog beter maken door bewerking, waarom zou je het niet doen...
Foto bewerking is een vak apart dat pas echt populair geworden is met de doorbraak van digitale fotografie. Is eigenlijk geen fotografie meer maar ander een soort kusntvorm.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten
mooie serie lambo's trouwens.
Comment
-
zot machine e, onlangs is er een in Nederland gespot op Nederlandse platen!
Dan hebde echt iets superexclusief in handen ze. En da doe ook zomaar efkes 360, en er zou blijkbaar een ngo sterkere versie zijn :-/
En velen vinden het lelijk, maar persoonlijk vind ik hem wel mooi, zeker in dees kleurke!
Het verhaal van Bristol is ook zo geweldig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenJa ja, ga eerst maar eens wat goede foto's maken..
Foto bewerking is een vak apart dat pas echt populair geworden is met de doorbraak van digitale fotografie. Is eigenlijk geen fotografie meer maar ander een soort kusntvorm.
Ganse dagen zowel digitale als analoge foto's retoucheren (wat dus ook bewerken is)...er zullen weinig foto's gepubliceerd worden die volledig onbewerkt zijn...
ik vroeg het haar net op msn, mijn vraag met daaronder enkele antwoorden:
"zijn er veel foto's die volledig onbewerkt heel goed zijn? of is er eigelijk altijd wel iets?"
als fotograaf wordt elke foto bewerkt zeals ge ziet wa een klein onozel dinges ik al moet wegdoen, zand van de vloer en die dingestrouwens, analoog he, als ge die print in de donkere kamer retoucheert ge zelfs, door meer of minder licht door te late van uw vergroter zorgt ge ervoor dat ne onozele boom op de achtergrond donkerder of lichter wordt etc. en achteraf gaat ge met een penseeltje ook al de stofvlekjes die wit uitslaan op uwe foto bijverventrouwens he, in de jaren stillekes werden er mensen bijgeverfd op foto's etc
op die oude zwartwitfoto'sin het begin van de fotografie was een foto een document om een gebeurtenis vast te legge, en het heeft toen ook ni lang geduurd voor sommige mense zich op vlak van fotografie woude bewijze van andere gewone fotografen door aan kunst te doen dmv foto zezeg maar tege die meneer, dat kleur aanpassen altijd wordt gedaan, zelfs voor de digitale fotografie want bij een kleurenvergroter kunt ge uw 3 kleuren zelf bijregele dmv filterskheb de archieven vant fotomuseum gezien he, en ik kan u verzekeren dat ze vroeger meer dede aan ne foto dan ge denkLast edited by VRX; 03/09/2009, 20:42.Honda Civic Type R EP3 - 200pk
Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
Honda Civic Type R EP3 - 250pk
Honda Del Sol - 120pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FroFro Bekijk BerichtenMet de eigenaar gesproken? Ik gok da die daar ni zomaar geparkeerd stond met deuren open :')
En toevallig interior shots? ty!
Echt een prachtige auto en zoiets doet mij zoveel meer dan een Veyron of dikke Lamborghini. Echt een auto waarvan er maar een handjevol worden gemaakt. Dit is chassis nummer 46, ik zag een jaar eerder in Londen ook een Bristol Fighter met chassis nummer 40 in een ander kleurtje. Hij zei dat z'n buurman er ook eentje had, dus dat zou die wel eens kunnen zijn geweest. De eigenaar kon er veel over vertellen.
Ik zal even zoeken voor een fotoke van het interieur.
Comment
Comment