Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ty Die Fighter (T) is zoo zalig, en ook het feit da die man u alleen nen auto verkoopt alsem daar goesting in heeft enzo :p De ander Bristol-modellen vinnek wel nogal bleh though, hun geld ook ni bepaald waard e :p

Middeconsole is nog ni eens zo slecht (mist wel navigatie?) maar het stuur had wel anders gemogen.

Comment

• Mooi is anders. Echt een lelijk hok.
      www.flickr.com/photos/bramvds
      www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
        Ja ja, ga eerst maar eens wat goede foto's maken..
        Look who's talking..
        1991 Mazda MX-5 NA
        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk Berichten
            Waar ik WEL mee akkoord ga wat je ook wel wil zeggen denk ik, is dat je niet moet bewerken om te bewerken (wat velen dus wel doen)...maar een "goede" foto beter maken door kleine aanpassingen...why not?!
            Ik vind: bewerken om te bewerken mag zeker! Zolang het resultaat maar aangenaam en leuk is om naar te kijken.

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA
              Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
              www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Last edited by ; 03/09/2009, 22:01.

Comment

hoezo respect?
                  Al eens gekeken naar zijn fotoshoot met die Focus RS?
                  Damn...hoe grof, sorry, maar dit gaan veel members niet vergeten wat gij nu gezegt hebt...kom achteraf niet janken dat wij negatieve commentaar hebben op uw comments of foto's

Comment

Foto bewerking is een vak apart dat pas echt populair geworden is met de doorbraak van digitale fotografie. Is eigenlijk geen fotografie meer maar ander een soort kusntvorm.
                    gast, Glenn kan zotte foto's trekken, wie ben jij om even kritiek te geven??
                    En fotobewerking is iets om je foto's die extra touch te geven.. je zou dom zijn moest je het niet doen, dat jij van de oude stempel bent en niet voor photoshop bent is uw probleem
                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                      Tgoh Dennis damn
                      Jij staat zondag op dezelfde plek als waar mijn foto's zijn getrokken zeker? (dat is toch wat ik kan afleiden uit uw foto's van die GT3RS en audi R8 met regen)
                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Division Bekijk Berichten

Elvis is alive !!
                        En hij rijdt in ne Clio V6
                        2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                        2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                        2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                          Gaaaaaaaaaaaaaaaaast

Comment

• LakkerLakkerLakkerLakkerLakkerLakkerLakkerLakkerLa kker!

ik zit op de passagiersstoel btw

Comment

• wat een gezeik hier de laatste tijd over foto's en bewerking... leven en laten leven mensen
                              Voor mijn part doet iedereen wat ie liefst ziet ik persoonlijk vind zware bewerkingen niet echt nodig en zie ze meestal ook niet zo graag maar ik ga zeker niemand veroordelen die er anders over denkt. Das puur een kwestie van smaak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk Berichten
                                Mijn vriendin leren ze op Sint-Lucas Brussel (een hoog aangeschreven kunstschool) nogtans niets anders...

Ganse dagen zowel digitale als analoge foto's retoucheren (wat dus ook bewerken is)...er zullen weinig foto's gepubliceerd worden die volledig onbewerkt zijn...
                                in haar hoeveelste jaar zit ze?

goh en om toch nog even terug te komen op heel 't gedoe... de mate waarin er bewerkt wordt (en of 't uberhaupt gebeurt) hangt zeer sterk af van de soort fotografie af. Reclame- en modefotografie zijn de dag van vandaag zowat ondenkbaar zonder veel en zware bewerkingen; in reportage- en sportfotografie is 't dan weer (uiteraard) grotendeels uit den boze.
                                Het hangt ook vaak meer af van de klant dan van de fotograaf. Maar er worden weldegelijk nog redelijk wat foto's afgedrukt die niet bewerkt zijn. (even duidelijk stellen: helderheid, contrast en kleurzwemen eruithalen is niet je foto bewerken imho maar wel je beeld ontwikkelen)

maar bon genoeg geleuterd daarover

Comment

• Deze avond gespot op de ring zaventem. Ik dacht eerst een M3. Maar achteraan stond : B3 biturbo ?? Iets speciaals of een foute tjoener ?

Comment

• Alpina

Comment

• Ik heb maandag ook een Alpina B3 biturbo gezien, op de E40, op UK platen. Het was een grijze.
                                      i 1 2 1/2 6

Comment

• lekkere b3. juiste kleur ook
                                        Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                                        ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Comment

Working...
                                          X