Oorspronkelijk geplaatst door TrAiL
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Delorean Bekijk BerichtenCoole foto! Dat was ik zondagavond in Knokke op weg naar huis ... Edde die in hoge resolutie?Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TrAiL Bekijk Berichtenhehe, ik heb met je staan praten langs de weg ik zal vanavond als ik thuis ben alles online zetten jammer dat jullie net vertrokken toen ik aankwam
DeLoreanThe way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Delorean Bekijk BerichtenCoole foto! Dat was ik zondagavond in Knokke op weg naar huis ... Edde die in hoge resolutie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenHet bos niet meer zien door de bomen. Duidelijk verward door de foto van de 'Vette
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zorba Bekijk Berichten
Gisteren in Zaventem. Leuke plaats om te parkeren ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Delorean Bekijk BerichtenCoole foto! Dat was ik zondagavond in Knokke op weg naar huis ... Edde die in hoge resolutie?
Comment
-
Aston martin V8 vs. E klasse limo
bentley mansory
en mooie gran turismoBMW X5 45e
Comment
-
SL 55 combo me mijn karretjeBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenFuck man, jij hebt lef!
Ik zou nooit durven een foto pakken in die straat. Voor hetzelfde word je daar direct in mekaar getimmerd
Weet er 2 die daar een serieus pak slaag op hun gezicht hebben gevangen in die buurt (toen ik nog student was in Brussel). 1 had zelfs een gebroken oogkas.
Reden, meneer had iets te lang met een hoer staan praten met zijn zatte botten en pooier wou geld zien. Student had geen geld, pooier vereffende blijkbaar ook in natura.
Comment
-
de Delorean in 't groot, voor iedereen die het wil:
spijtigg genoeg beetje kutkwaliteit maja, lastige omstandighedenCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk BerichtenWeet er 2 die daar een serieus pak slaag op hun gezicht hebben gevangen in die buurt (toen ik nog student was in Brussel). 1 had zelfs een gebroken oogkas.
Reden, meneer had iets te lang met een hoer staan praten met zijn zatte botten en pooier wou geld zien. Student had geen geld, pooier vereffende blijkbaar ook in natura.
Comment
-
Dit heb ik tegengekomen op de terugweg van de orc rally, tussen Aalter en Gent . Was op de terugweg naar huis (Leuven)
Welke is dat, ik ken die bakskes zo niet.
zat wel een mooi blondje in als passagier
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
nog een paar fotokes
Comment
-
Comment