Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TrAiL Bekijk Berichten
    Coole foto! Dat was ik zondagavond in Knokke op weg naar huis ... Edde die in hoge resolutie?
    The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Delorean Bekijk Berichten
      Coole foto! Dat was ik zondagavond in Knokke op weg naar huis ... Edde die in hoge resolutie?
      hehe, ik heb met je staan praten langs de weg ik zal vanavond als ik thuis ben alles online zetten jammer dat jullie net vertrokken toen ik aankwam
      Captain Turbo
      General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
      Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TrAiL Bekijk Berichten
        hehe, ik heb met je staan praten langs de weg ik zal vanavond als ik thuis ben alles online zetten jammer dat jullie net vertrokken toen ik aankwam
        Tsja, twas al een schoon uur om naar huis te gaan voor mij ; ik moest er om 6.30h terug uit maandagmorgen en 't was nog 3 kwartier rijden naar huis ...

DeLorean
        The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

• Gisteren in Zaventem. Leuke plaats om te parkeren ook

Comment

Die zou ik ook wel graag hebben, mijn favoriete foto van dit topic (En zelfs het vorige).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
              Het bos niet meer zien door de bomen. Duidelijk verward door de foto van de 'Vette
              Waarschijnlijk.

Comment

• Daarjuist bij de bushalte

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zorba Bekijk Berichten

Gisteren in Zaventem. Leuke plaats om te parkeren ook
                  Stationsstraat ad Fly Tox zeker ?

Comment

Kan het dat je maandagnamiddag ook in Knokke was?

Comment

• Comment

• Aston martin V8 vs. E klasse limo
                        bentley mansory
                        en mooie gran turismo
                        Bijgevoegde Bestanden
                        BMW X5 45e

Comment

• SL 55 combo me mijn karretje
                          Bijgevoegde Bestanden
                          BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                            Fuck man, jij hebt lef!

Ik zou nooit durven een foto pakken in die straat. Voor hetzelfde word je daar direct in mekaar getimmerd
                            Idd, maar ik denk meer onwetendheid dan lef.

Weet er 2 die daar een serieus pak slaag op hun gezicht hebben gevangen in die buurt (toen ik nog student was in Brussel). 1 had zelfs een gebroken oogkas.
                            Reden, meneer had iets te lang met een hoer staan praten met zijn zatte botten en pooier wou geld zien. Student had geen geld, pooier vereffende blijkbaar ook in natura.

Comment

• de Delorean in 't groot, voor iedereen die het wil:

spijtigg genoeg beetje kutkwaliteit maja, lastige omstandigheden
                              Captain Turbo
                              General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                              Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk Berichten
                                Weet er 2 die daar een serieus pak slaag op hun gezicht hebben gevangen in die buurt (toen ik nog student was in Brussel). 1 had zelfs een gebroken oogkas.
                                Reden, meneer had iets te lang met een hoer staan praten met zijn zatte botten en pooier wou geld zien. Student had geen geld, pooier vereffende blijkbaar ook in natura.
                                Reden te meer om altijd uw pepperspray en handboeien bij te hebben...

Comment

• Dit heb ik tegengekomen op de terugweg van de orc rally, tussen Aalter en Gent . Was op de terugweg naar huis (Leuven)
                                  Welke is dat, ik ken die bakskes zo niet.
                                  zat wel een mooi blondje in als passagier
                                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA
                                    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                      Knappe foto

Comment

• Vriend van mij zond me deze uit Denemarken iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?

Comment

Working...
                                        X