Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Ik denk dat hij het heeft over de 4 cijfers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MikeCrawatPhotography Bekijk Berichten
*trekt vloekend de schakel in zijn nek terug recht*
Comment
-
Nuja, een foto dat eens scheef staat kan een leuk effect hebben, maar een hele rij scheve foto's is inderdaad een beetje teveel van het goede En bedankt voor het quoten van die reeks foto's
Comment
-
Geen reden nee, ieder zen stijl van foto's.. als je ze niks vind, dan vind je ze niks.. Niet mijn probleem, maar ik blijf foto's nemen zoals ik wil : )
rechte foto's hebben: http://www.flickr.com/photos/dsb_trucha/
ter staan der genoeg op
@hazen, mooie foto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichten
Maar 1 foto kunnen maken, meneer vertrok vlak nadat m'n sluiter weer dicht was.
Die Merc erachter heeft het een beetje verpest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MikeCrawatPhotography Bekijk BerichtenGeen reden nee, ieder zen stijl van foto's.. als je ze niks vind, dan vind je ze niks.. Niet mijn probleem, maar ik blijf foto's nemen zoals ik wil : )
Ik heb het inderdaad over die 4 cijfers bij de GTR.. dat is dus een plaat met 7 tekens.. lijkt me vreemd als het een Belgische is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenGoed gezegd Mike. Jouw foto's zijn top.
Ik heb het inderdaad over die 4 cijfers bij de GTR.. dat is dus een plaat met 7 tekens.. lijkt me vreemd als het een Belgische is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk BerichtenMan, ik word g*dverd*mme zeeziek van jouw foto's. Geen enkele foto hierboven staat recht. Waarom wil iedereen persé schuine foto's trekken te pas maar vooral te onpas. Leer die camera eens recht houden jongen, en het zal er stukken op vooruit gaan.
*trekt vloekend de schakel in zijn nek terug recht*
altyd scheef beeld
Comment
Comment