Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
    De detaillers (of hoe noem je ze...) onder ons zouden er een vette kluif aan hebben.

Prachtige bolide, maar die striping moest er niet op voor mij. (...het is dan ook de mijne niet natuurlijk...)
    Die sticker op de zijkant misstaat compleet op een niet-GT3 imho.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
      Zou die nummerplaat verwijzen naar de maat van haar onderbroek of zijn zo'n mensen gewoon fier over de grootte van hun vierwieler...
      Is nochtans geen aangevraagde die auto is aangekocht net op het moment dat de XXL-nummerplaten uitgedeeld werden.
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
        Is nochtans geen aangevraagde die auto is aangekocht net op het moment dat de XXL-nummerplaten uitgedeeld werden.
        Al eens met de chauffeur gebabbeld misschien? De auto is idd ingeschreven in de X-platen tijd, maar het zou toch wel groot toeval zijn als die nummerplaat niet is aangevraagd...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten
          Waar is dit ergens? Het lijkt me een gezellig dorpje.

Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
          Waar is dit ergens? Ziet'r een gezellig plek uit!

Int stad van Lokeren, kerkstraat. Geen dorp dus

edit:eigenlijk knokkestraat, de straat daarachter die je zie op de foto is de kerkstraat

Comment

Je moet eens naar Krakau in Polen gaan. Daar staan amper auto's reglementair, en van parkeerwachters hebben ze daar nog niet gehoord volgens mij. Dus ik vind het hier nog wel meevallen.
            De nonchalance, wetteloosheid en het gebrek aan verantwoordelijkheidszin zie je in alle grote steden steeds meer en meer opduiken , daarvoor moet je niet naar Polen. Als ieder voor zijn deur veegt is de straat proper

Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten

Sowieso wél. Als je uitspraken doet kan je best eerst proberen te te funderen

!
            Inderdaad vermits het niet om een bepaald model in een unieke kleur ging, maar om een bijnaam die de gele wagen in zijn Ruf kleedje kreeg. Dit wist ik eerst nog niet, maar wikipedia bracht hier soelaas.
            De gele hierboven is geen Ruf, dus ook geen CTR.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
              use them, for heaven's sake
              (en wax-it zijnen buzinez te doen draaien)
              wax it moet nog altijd antwoorden op een mail die ik hem in mei stuurde.. ik denk niet dat die werk zoekt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                wax it moet nog altijd antwoorden op een mail die ik hem in mei stuurde.. ik denk niet dat die werk zoekt
                hij kuist geen fietsen!!!!

Comment

• Ik moet het gaan geloven Nee het was voor de mps..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                    Ik moet het gaan geloven Nee het was voor de mps..
                    effe PM'en, dat werkte bij mij toen toch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk Berichten
                      Rami? of is er nog een oranje cabrio in .be?
                      Is al een foto van een paar maand geleden.
                      Gisteren mijne gsm eens uitgekuist
                      Als ik mij niet vergis was het een Nederlandse nrplaat.
                      2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                      2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                      2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Yellow Bird

Die was (is) legendarisch, haalde in 1989 een "echte" top van 337.8 Km / U

Is idd een "ruf" versie.

(komt uit Road & Track Special series 3 feb 1989)

fucking oldschool

Cheers

Buck

Comment

• Dit is een Ruf CTR

is wel degelijk een heel andere wagen dan deze

Comment

• eentje van de achterkant

Comment

• Die eerste is dan zelfs nog't prototype, met de koelsleuven boven de achterwielen. Voor zover ik weet zijn die nooit tot in de productieversie gekomen? Indien ja, waarom, aangezien ze wel degelijk hun nut zullen gehad hebben bij het prototype?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                                Die eerste is dan zelfs nog't prototype, met de koelsleuven boven de achterwielen. Voor zover ik weet zijn die nooit tot in de productieversie gekomen? Indien ja, waarom, aangezien ze wel degelijk hun nut zullen gehad hebben bij het prototype?
                                Ze bleken uiteindelijk toch niet zo nuttig te zijn, grootse deel van de koeling gebeurt langs de onderkant van het motorblok.
                                Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Ik dacht al zoiets Heb jij meer info over de CTR? Want je blijkt er wat meer over te weten dan de standaardinfo dat hij snel is, een legendarisch filmpje op z'n naam is en er 9 van de 10 keren over de Yellowbird wordt gesproken

Comment

Zag er maar verwaarloosd uit:

Ik ken de eigenaar van deze wagen goed. Hij wil steeds dat zijn wagen er goed uitziet, maar deze wagen wordt weldegelijk gebruikt waarvoor hij gemaakt is. Maw na 1 jaar stond er al 60 000km op de teller!
                                    Hij heeft een accidentje gehad, heb de wagen gisteren gezien en is weer gemaakt

Comment

• Pa van Mercedeske & nls zijn Merc

Comment

• pfff Zou het lastig hebben om te kiezen tussen dit en een RS6.
                                        www.flickr.com/photos/bramvds
                                        www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
                                          Pa van Mercedeske & nls zijn Merc

Wow !

Comment

Working...
                                          X