Oorspronkelijk geplaatst door Pieter
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichtenpfff Zou het lastig hebben om te kiezen tussen dit en een RS6.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenC63 AMG, zonder 1 sec te twijfelen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenIk dacht al zoiets Heb jij meer info over de CTR? Want je blijkt er wat meer over te weten dan de standaardinfo dat hij snel is, een legendarisch filmpje op z'n naam is en er 9 van de 10 keren over de Yellowbird wordt gesproken
Heb vroeger wat dingen zitten op te zoeken over de oude Rufs (BTR en CTR vooral, leren kennen door Gran Turismo 2), maar niks dat op m'n HD staat.
Enige artikels die hier ergens liggen staan in een 2 oude Autogidsen (gokje: uit '95). 1 waarin Paul Frère de nieuwe modellen 911 van Porsche overloopt (ondermeer de Targa geloof ik) en wat vertelt over Ruf.
Het 2de is het verslag van een de jaarlijkse topspeedrun op Nardo door een Road&Track, opnieuw door Paul Frére. Dat jaar ging het tussen de Bugatti EB110 (+340km/u, zowel op benzine als op methaan), Ferrari 456 (net geen 300km/u), Jag XJ220 (320 ofzo, oververhit, 2de XJ genomen en maximaal 310 gehaald) en een (smallbody?) Ruf BTR.
De Ruf was de verrassing van de dag met -IIRC-330km/u met veel minder pk als de anderen en een automatische 6-bak, paar jaar ervoor had een gelijkaardige Ruf zonder katalysator zelfs +340 gehaald.
Ongelooflijk zalig artikel was dat, tientallen keren gelezen
Edith informeert mij dat de eerste XJ220 net geen 340km/u deed, koelproblemen door kapotte koelring in 1 van de turbo's, de andere XJ hield het voor bekeken bij 320km/uLast edited by quadrifoglio; 08/10/2009, 21:25.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk BerichtenPa van Mercedeske & nls zijn Merc
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenknap, kan het zijn dat ik deze al in Mechelen (buurt Coloma) gezien heb?nls2000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenDe RS heeft beter prestaties, zowel in cijfers als op circuit...... maar deze wagen (in zwarte kleur) heeft ook wel iets, om nog maar te zwijgen over zijn sound.
Zou het echt niet weten.........
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenDe RS6 heeft ook meer dan 100PK meer, én 4 wiel aandrijving. Misschien moet je zo'n C63 eerder vergelijken met een RS4
ook qua prijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenDit is een andere foto,dan die met die lichtinval he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenidd
ook qua prijs.
Moesten ze beiden voor me staan, en ik mag er eentje kiezen, ik zou het echt niet weten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenweet ik, maar het is een prachtige reeks2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk BerichtenIk had het meer over het feit dat het beiden een van mijn favoriet wagens zijn
Moesten ze beiden voor me staan, en ik mag er eentje kiezen, ik zou het echt niet weten.
Comment
-
Ik vind dat geel echt een knap kleur, maar hoe meer ik het zie, hoe meer ik er van overtuigd raak dat ik het nooit op mijn wagen zou laten zetten.
Comment
-
hoe staat die aston nu geparkeerdCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
Comment