Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
De wagen starte 's morgens enkel maar als je gas bijgaf, porsche antwerpen ging dit nu verder onderzoeken . Ook moest de wagen achteraan terug krasvrij gemaakt worden,omdat er ene was tegen "gereden" op een parking. Wel vreemd dat ie dan op een takelwagen staat toch een meteorgrijze facelift he ?
Waw een nieuwe 911 met carburators waar is de tijd
idd. ik dacht dage daar mss in panne waart gevallen maar dat was dus nie het geval.
Ik bedenk me net dat er in Antwerpen nog een Facelift rijd een Carrera S ziet er exact hetzelfde uit als de onze, ook met ALX. zien of ik een foto vind
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Kan iemand me vertellen of deze persoon iets van doen heeft in Leuven? Hij is er ooit gefotografeerd geweest, en m'n broer zei dat hij deze er ook eens gezien heeft enkele maanden geleden
Hij heet Olivier en is nog vrij jon,g ergens in de 30 schat ik. sympathieke kerel, aantal keer ontmoet voor zaken...meer zeg ik niet , ook vriend van wijlen LAM 111
Comment