Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
      maar aan levels ben ik niet aangeweest
      Men zou het fijn vinden als je dat wel deed heb ik de indruk.

Comment

• KTM

Oorspronkelijk geplaatst door kaiser Bekijk Berichten
        Niels heeft toch ook een KTM?

Comment

• Srr Alex, maar er klopt echt iets niet aan je zwarte/donkere kleuren. Alles is zo dof..

Bij die van die LP560 bv, de lambo lijkt letterlijk op je foto geplakt
          1982 BMW E28 528i
          2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
            Men zou het fijn vinden als je dat wel deed heb ik de indruk.
            Weet jij wat men bedoelt?
            Ik vind die van de FOrd GT en scuderia nu toch niet verkeerd
            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
              Srr Alex, maar er klopt echt iets niet aan je zwarte/donkere kleuren. Alles is zo dof..

Men clarity zal wat te hoog staan, en die kleuren zo dof, doe je gewoon via selective coloring he.

Comment

Weet jij wat men bedoelt?
                Ja uw foto's zijn wat dof, al heb ik geen idee hoe ge levels aanpast

Comment

• Foto van scud en gt is idd mooi, maar als hij mooier wordt van een kleine aanpassing is dat mooi meegenomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                    Foto van scud en gt is idd mooi, maar als hij mooier wordt van een kleine aanpassing is dat mooi meegenomen.
                    Dan laat ik hier de kenners vrij om men foto te bewerken.

Comment

Men clarity zal wat te hoog staan, en die kleuren zo dof, doe je gewoon via selective coloring he.
                      Blijf zoveel van clarity af. Blijf altijd tussen de 0 en de 30, dat doe ik toch.

Comment

• KTM

Foto's zijn getrokken tijdens opnamen voor de nieuwe reeks MLF
                        uitzending omstreeks maart/april 2010
                        Last edited by ; 18/10/2009, 22:33.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                          Blijf zoveel van clarity af. Blijf altijd tussen de 0 en de 30, dat doe ik toch.
                          Ja, daar heb je gelijk in.
                          Maar jij als kenner, zeg eens wat er juist verkeerd is aan die foto van de ford en scud aangezien ik van u al veel positieve reactie heb gehad

Comment

• Hallo C.

Hallo C, ik vind ze wel iets hebben.

Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                            Srr Alex, maar er klopt echt iets niet aan je zwarte/donkere kleuren. Alles is zo dof..

Comment

Aangezien ik niet goed weet waar plaatsen, een tijdje terug tijdens de RMA-trackdays, jammer genoeg zonder polarisatiefilter, was wel handig geweest

1minuut werk:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                Ik ook
                                Daarom dat ik het zei
                                Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                Bestelt
                                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Het zou leuk zijn,mocht je ook zeggen wat je hebt aangepast.

Comment

Het zou leuk zijn,mocht je ook zeggen wat je hebt aangepast.
                                    Levels rechtgetrokken

Comment

Ja, daar heb je gelijk in.
                                      Maar jij als kenner, zeg eens wat er juist verkeerd is aan die foto van de ford en scud
                                      Die van de Scud en Ford GT: Daar schort echt iets met je levels. Je kleuren zijn nogal fout: Grauw. Er hangt een soort van waas over die foto.

Die van de Lambo hetzelfde over de kleuren als hierboven. En je achtergrond zoals de radillon bv ziet er zo raar uit. Denk dat dat te wijten is aan te veel clarity.

Just my 2 cents

Comment

• Dank u daan, en als je die wat hard vindt kan je dat ook oplossen

edit: adjustments: Auto Tone
                                        edit: adjustmens: shadow-highlights: shadows 10%

Comment

• Dat is toch dit he?
                                          Ok 'k zal er rekening meehouden

Comment

Working...
                                          X