Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichtenmaar aan levels ben ik niet aangeweest
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenMen zou het fijn vinden als je dat wel deed heb ik de indruk.
Ik vind die van de FOrd GT en scuderia nu toch niet verkeerd2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenSrr Alex, maar er klopt echt iets niet aan je zwarte/donkere kleuren. Alles is zo dof..
Bij die van die LP560 bv, de lambo lijkt letterlijk op je foto geplakt2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenWeet jij wat men bedoelt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenFoto van scud en gt is idd mooi, maar als hij mooier wordt van een kleine aanpassing is dat mooi meegenomen.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenMen clarity zal wat te hoog staan, en die kleuren zo dof, doe je gewoon via selective coloring he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenBlijf zoveel van clarity af. Blijf altijd tussen de 0 en de 30, dat doe ik toch.
Maar jij als kenner, zeg eens wat er juist verkeerd is aan die foto van de ford en scud aangezien ik van u al veel positieve reactie heb gehad2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Hallo C.
Hallo C, ik vind ze wel iets hebben.
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenSrr Alex, maar er klopt echt iets niet aan je zwarte/donkere kleuren. Alles is zo dof..
Bij die van die LP560 bv, de lambo lijkt letterlijk op je foto geplakt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenAangezien ik niet goed weet waar plaatsen, een tijdje terug tijdens de RMA-trackdays, jammer genoeg zonder polarisatiefilter, was wel handig geweest
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenHet zou leuk zijn,mocht je ook zeggen wat je hebt aangepast.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenJa, daar heb je gelijk in.
Maar jij als kenner, zeg eens wat er juist verkeerd is aan die foto van de ford en scud
Die van de Lambo hetzelfde over de kleuren als hierboven. En je achtergrond zoals de radillon bv ziet er zo raar uit. Denk dat dat te wijten is aan te veel clarity.
Just my 2 cents
Comment
Comment