Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door pixel Bekijk BerichtenIs dit exclusief? Een Mondeo xr5? Ik had 'm nog nooit gezien...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
RR Sport Project Kahn (1 van in België)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenZie hier den achterkant :
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenLekker detail wel dat opschrift1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten2 Fordjes op circuit Zolder vandaag:
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk BerichtenHé, dat zijn mijn achternaam initialen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
Wel eens in UAE geweest?
Daar dampt je zonnebril aan op je neus en kan je je GSM uitvringen na een gesprek.
Klopt - ook het verhaal van achtergelaten auto's - 25 % van alle woningen/appartementen staat trouwens "leeg" - afgelopen week was het overigens best te doen - altijd minder dan 75 % vochtigheid en steeds 34/36 gr.
-
Ook deze werd achtergelaten - maar al wat langer dan van gisteren... - zie daarvoor bij "wrak geien ?"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenDe initialen op deze plaat staan voor Vanderstraeten... (Mark VDS Racing)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichtenben 'm ook eens ooit tegengekomen:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk BerichtenBrecht maakt vette foto's PUNT.
Neel doet een poging tot...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pixel Bekijk BerichtenIs dit exclusief? Een Mondeo xr5? Ik had 'm nog nooit gezien...
Dit is de wagen van de zoon van Guy Martens, dir. Ford Genk.
Speciaal zo laten maken in die kleurencombo incl. Cosworth-roosterkes in de motorkap..
Steekt een 2.2 TDCi in
Mvg,Last edited by The_ReBeL; 23/10/2009, 14:29.=================
2016 Skoda Octavia RS
Comment
-
vandaag een Alfa 8C gezien. dat zie je ook maar 1 maal in je leven op de weg denk ik ik stond stil aan een kruispunt en hij komt langs links aangereden en slaat links af. het was spits dus doortrekken zat er niet in maar toch raampje naar beneden en ja hoor brullen dat die deed ik hoorde hem 3 keer gas geven, gesteld dat hij in 2de de bocht nam zat hij dus maar in 4de toen ik hem voor het laatst hoorde aan zo'n 90km/u. moet echt zeer luid zijn als hij het kot volledig opentrekt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk BerichtenWaarom haal je op een foto de plaat weg en de andere nietOorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk BerichtenOm de (zéér lichte) beweging minder te laten opvallen.
Comment
Comment