Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Over lambo's; ik heb vrijdag weeral een zwarte lambo op de bondgenotenlaan gezien in leuven, maar ik heb geen flauw idee van wie hij is of waar hij staat. iemand ervan gehoord?
Zijn de allereerste nummerplaten met 5 tekens die er waren in Belgie. Af en toe komen er nog vrji, en als ge da vraagt en betaalt kunt ge die terug krijgen. B.0000 is dus het eerste kenteken in Belgie me 5 cijfers.
Zijn de allereerste nummerplaten met 5 tekens die er waren in Belgie. Af en toe komen er nog vrji, en als ge da vraagt en betaalt kunt ge die terug krijgen. B.0000 is dus het eerste kenteken in Belgie me 5 cijfers.
Als hij die nummerplaat niet meer heeft, kan iemand anders die dan nog wel nemen?
Aaaah, zo, dat weet ik ni, sorry Ik weet alleen da de B-reeks uit de jaren 40 was, oorspronkelijk bedoeld voor adel enzo, maar die kan nu nog aangevraagd worden door iederen, tegen betaling. Er zijn er natuurlijk maar 10k van (0000-9999) en die zijn vaak allemaal bezet.
Aaaah, zo, dat weet ik ni, sorry Ik weet alleen da de B-reeks uit de jaren 40 was, oorspronkelijk bedoeld voor adel enzo, maar die kan nu nog aangevraagd worden door iederen, tegen betaling. Er zijn er natuurlijk maar 10k van (0000-9999) en die zijn vaak allemaal bezet.
Comment