Oorspronkelijk geplaatst door toerke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenOud model kan geen 55 zijn, dus wss eentje die aan zijn eigen badge-engineering doet
Ik denk wel dat het zo 1 was .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk BerichtenHeb je geen foto's van de kont van deze ?
Ik denk wel dat het zo 1 was .
Oude AMG kont
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommeh Bekijk BerichtenEen paar van in Knokke datk heb staan hier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenEr zit op 500 meter van u nog een forummer in een appartement
Comment
-
Foto is niet van mij. Vriend van mij heeft ne vriend da testrijder is bij Ferrari. Hij ging die bezoeken, en die kwam hem ophalen met een testmodel van de volgend jaar uitkomende 599 GTO, waar al wel es bericht over is uitgekomen, hardcore streetlegal versie gebaseerd op de XX dus. Die kerel vroeg zo of hij het erg vond dattem nog ff wa tests afmaakte haha. Die maat van mij mocht er ook efkes mee rijden, wel geschift =) Testrijder claimde dat er 32 gemaakt gingen worden.
Ni veel te zien though, tzit allemaal nog mooi verstopt in ne 599, alleen heeft hij verschillende wielen, en er staat op de banden "599 xGTO" maar da kunde ni zien aangezien de foto serieus verkleind is door facebook :')
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDirectiewagen met +/- 6.000 km?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk BerichtenAllemaal zwart!1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk BerichtenDie CL, was dat een 600?
Comment
Comment