Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Ik dacht eerst "da lijkt op nen hyundai", en dan zag ik de badge op de neus en da was iets met een T in. Het was dan ook donker en in de rapte dus ik snapte er effe niks van
dat is toch nen hyundai? Dacht dat de coupe op sommige markten als Tiburon wordt verkocht
t was dus maw nen John die zo een badge heeft gescoord op ebay (en nog een bodykit op die kar had gevezen ook, en echt stock klonk die ook nimeer), zoals er sommigen "Vauxhall" op hunne astra plakken
t was dus maw nen John die zo een badge heeft gescoord op ebay (en nog een bodykit op die kar had gevezen ook, en echt stock klonk die ook nimeer), zoals er sommigen "Vauxhall" op hunne astra plakken
nope, nen vriend van mij heeft ook zo nen coupe en heeft die badge ook, staan op de hele wagen nog wel Tuscani details. speciale serie denk ik
gezien bij mij garagist
Hij is die moeten gaan halan in holland(hengelo ofzo), en moet hem klaarmaken om ingeschreven te worden in Luxemburg door zijn klant.
gezien bij mij garagist
Hij is die moeten gaan halan in holland(hengelo ofzo), en moet hem klaarmaken om ingeschreven te worden in Luxemburg door zijn klant.
is wel redelijk imposant
Welke garage is dat? want ik zie dat je van Bertem bent
Ik ben van Bertem, maar ga ik daarom bij een Bertemse garagist?Ik denk het niet.
Trouwens ik heb gezegd aan die man dat ik niet zal zeggen waar deze GT zich bevindt, of wie de eigenaar is.
Ik kan alleen zeggen dat ge niet moet gaan zoeken in het Bertemse, mijn garagist is iemand die al lang aan mijn auto's werkt, voor ik in het Bertemse kwam wonen.Ik ben afkomstig uit Heverlee
In Gent vandaag een razend knappe Turbo zijn paseren met transitplaten denk ik. Grijs, met gele remklauwen, en de voorlip was zwart denk ik. Ook een ontzettend jonge bestuurder, ik schat hem niet ouder als mij!
nope, nen vriend van mij heeft ook zo nen coupe en heeft die badge ook, staan op de hele wagen nog wel Tuscani details. speciale serie denk ik
als er overal tuscani details opstaan is het een basis 1.6 speciale serie. dus met wat details van de 2.0
die logo's op de motorkap en kofferklep zijn origineel koreaanse logo's. daar wordt de wagen zo standaard geleverd. (in amerika noemt hij tiburon) die logo's zijn via internet vlot bestelbaar en vervangen de originele hyundailogo's.
oogt veel exotischer en vooral fun als er aan het tankstation weeral eens iemand komt vragen welk merk van wagen je nu eigenlijk hebt.
Comment