mede eigenaar denk ik.. ik kom hem twee keer per week tegen in keerbergen.. denk dat hij daar ergens in de buurt woont.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichtenmede eigenaar denk ik.. ik kom hem twee keer per week tegen in keerbergen.. denk dat hij daar ergens in de buurt woont.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenGe moet hem eens uitnodigen om te komen kickeren he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenGe moet hem eens uitnodigen om te komen kickeren he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenKan iemand me vertellen of deze persoon iets van doen heeft in Leuven? Hij is er ooit gefotografeerd geweest, en m'n broer zei dat hij deze er ook eens gezien heeft enkele maanden geleden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenStaat nog een Azure en 650 cabrio ook trouwens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenInderdaad.
Hoewel het de laatste tijd er raar aan toe gaat.
Staan auto's van 2 verschillende gezinnen bijna constant voor de deur.
Of het bespreken van'n aankomende trouwfeest of iets dergelijks
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenAltijd mogelijk dat'r een familiekwestie ofzo wordt overlegd?
Of het bespreken van'n aankomende trouwfeest of iets dergelijks
Nuja, ik kom er nog wel achter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenAuto van een maat van mij zijn vader
M3
M3
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenWaar is die laatste foto gemaakt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenRoeselare JB motorsport
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenStaat nog een Azure en 650 cabrio ook trouwens
Comment
Comment