Oorspronkelijk geplaatst door Zanmato
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mag ik de heren en dames spotters op onderstaand regeltje uit het reglement wijzen:
Het aantal foto’s per reply is beperkt tot 3. De grootte van de foto’s beperken tot max 800x600 pixels en in een gecomprimeerd formaat. Replies die niet voldoen zullen verwijderd worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenhij heeft wel pech met zijn plaat .. AMH ipv AMG
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door t-light Bekijk BerichtenZou oubollig is dat niet. Zeker niet in een topic als dit.
Als iedereen hier 15 foto's per post begint te zetten - hetgeen geen uitzondering na een dagje spotting in Knokke/Monaco/... - krijg je binnen de korste keren pagina's waar je een half uur door mag scrolllen om de onderste post te zien.
Bovendien zijn er altijd nog mensen die hier complete 7 megapixel-foto's posten die traag inladen waardoor de lay-out constant verspringt tijdens het inladen/resizen. Ik mag me niet indenken wat dat zou geven als de foto's-per-post limiet opgegeven zou worden...
Nuja, just my 2 cents. Het moderaille kan hier wss beter over oordelen en/of weten wat de reden achter die beperking is.
En nu back on-topic.
je kan dat als forum admin zelfs afdwingen als het moet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenMag ik de heren en dames spotters op onderstaand regeltje uit het reglement wijzen:
Ik merk wel dat de foto's automatisch verkleind worden naar het door de gebruiker ingestelde schermformaat.
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenHij zal van Hent zijn.Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk BerichtenNiet als hij van West-Vlaanderen is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenBij deze hebt u een heleboel werk.
Ik merk wel dat de foto's automatisch verkleind worden naar het door de gebruiker ingestelde schermformaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk BerichtenAudi RS4 op wintervelgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
Comment
-
Comment
Comment