Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
    Nee Lanaken denk ik ,tis weer zo eene hollander die just over de grens komt wonen omdat hem hier ongestoord verder kan doen met zen zwart geld
    Ik weet niet van wie deze wagen is, sommige op het forum wel maar de foto's zijn in nederland zelf aan de kust genomen.
    Nuja met een auto kan je over de grens rijden natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
      Ik weet niet van wie deze wagen is, sommige op het forum wel maar de foto's zijn in nederland zelf aan de kust genomen.
      Nuja met een auto kan je over de grens rijden natuurlijk.
      Huh er staat helemaal geen foto van die 8c hier en die staat trouwens op belgisch kenteken.
      2012 E92 Bmw 335i DKG
      1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
        er staat toch elke dag een witte RS aan het gerechtsgebouw?
        Klopt Maar deze was een blauwe!

Comment

• @ Michelooo

Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
          ging het niet over deze?

Comment

• Neen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
              Hier ist nog beter hier wordt een meisje afgezet met eene 8c competezione...
              Het enigste probleem als ge een ding fout doet met haar hakt "pappie" uw vingers af
              Krijg je op die school ook Nederlands?

Comment

• Comment

• Spoiler Mk1 > Mk2

Comment

• Altijd geweldig om je lievelingswagen te spotten, ook al is het een ouder model Lekker vuil! Jammer van de foto's, verraste me. Was door die typische brul dat ik hem achter mij hoorde komen. Had nog net de tijd om de camera uit de zak te halen.

www.flickr.com/photos/bramvds
                    www.last.fm/user/lender

Comment

• snelle dame, en wrschlk nog een perso plaat ook

edit : staat die nu in achteruit op die 2de foto .. .???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                        snelle dame, en wrschlk nog een perso plaat ook

edit : staat die nu in achteruit op die 2de foto .. .???
                        Neen, ofwel zijn de stoplichten verkeerd aangesloten, ofwel is dat via computer geregeld dat wanneer 1 stoplicht stuk is, het achterlicht die functie overneemt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk Berichten
                          Krijg je op die school ook Nederlands?
                          Vindt ge het zo slecht getypet dat ge zo een opmerking moet maken? Ik denk dat het veel erger kan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                            Neen, ofwel zijn de stoplichten verkeerd aangesloten, ofwel is dat via computer geregeld dat wanneer 1 stoplicht stuk is, het achterlicht die functie overneemt
                            OK... lijkt me idd zo iets te zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                              Vindt ge? Ik vind dat die witte kleur het compleet verpest. ZO een auto neemt ge toch echt niet in zo een kleur, past totaal niet.
                              +1
                              rood, zwart of azzuritschwarz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                Vindt ge het zo slecht getypet dat ge zo een opmerking moet maken? Ik denk dat het veel erger kan.
                                Ik vind dat inderdaad ja.

Moet je er echter wel in bijtreden dat het veel erger kan, maar desbetreffend persoon blinkt algemeen gezien wel uit in het posten van flagrante taalfouten.

Comment

• Was voor mij persoonlijk een hééééééééééééééérlijke spot!

Subaru Impreza P1 aan de Zuid in Gent. Samen rofflend en redelijk vlotjes Gent binnengereden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                    is dat niet de pinker bovenaan?
                                    dan lijkt het me gewoon 1 stoplicht stuk te zijn want de dame draait net naar links af.
                                    wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                                      is dat niet de pinker bovenaan?
                                      dan lijkt het me gewoon 1 stoplicht stuk te zijn want de dame draait net naar links af.
                                      Ik denk het ook wisali...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                                        Was voor mij persoonlijk een hééééééééééééééérlijke spot!
                                        En terecht!
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Zo zijn er geen 5 in Belgie, volgens de eigenaar . Dus lijkt me exlusief genoeg om hier te posten. Wagen staat nog op UK platen.
                                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X