Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Auto van zijn oukes hoop ik?
    www.flickr.com/photos/bramvds
    www.last.fm/user/lender

Comment

• Natuurlijk , tenzij je één of andere superster bent, lijkt het me onwaarschijnlijk op je 20e al dergelijke wagen te kunnen veroorloven !

Comment

• Deed die kerel teken naar de fotograaf, of was hij gewoon met zijn 2 vingerkes aan het tonen aan zijn maat 'kijk, dit is een spiegel' ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk Berichten
          Deed die kerel teken naar de fotograaf, of was hij gewoon met zijn 2 vingerkes aan het tonen aan zijn maat 'kijk, dit is een spiegel' ?
          Naar de fotograaf natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
            Naar de fotograaf natuurlijk
            In dat geval had ik door zijn raam gepist

Comment

Deed die kerel teken naar de fotograaf, of was hij gewoon met zijn 2 vingerkes aan het tonen aan zijn maat 'kijk, dit is een spiegel' ?

Comment

In dat geval had ik door zijn raam gepist
                Waarom? Het is toch net leuk dat hij het tof vindt dat er iemand foto's neemt. Er zijn er die gewoon hun middelvinger opsteken...

Comment

Waarom? Het is toch net leuk dat hij het tof vindt dat er iemand foto's neemt. Er zijn er die gewoon hun middelvinger opsteken...
                  Idd veel beter zo want er zijn soms echt heel onvriendelijke eigenaren

Comment

Serieus? Damn...

Comment

• Inderdaad! Jammer dat zoveel eigenaren onvoorspelbaar zijn. Moest ik op voorhand weten hoe eigenaren zouden reageren, dan zou ik in bepaalde gevallen nooit mijn camera bovenhalen

Comment

• Onze vriend van Stand21 heeft andere velgen, niet direct een verbetering vind ik.

en den deze heeft nog maar eens een Ferrari bijgekocht om in zijn garage te zetten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                          Onze vriend van Stand21 heeft andere velgen, niet direct een verbetering vind ik.

en den deze heeft nog maar eens een Ferrari bijgekocht om in zijn garage te zetten...
                          lelijk.
                          www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                            Die RR al uit een zijstraat zien komen in Vinderhoute (bij Lovendegem). In dezelfde omgeving ook een 'gewone' versie gezien met SEA-plaat.
                            Klopt, allemaal van de eigenaar van Sea-Invest die daar woont. Ik ben hem ook al eens tegengekomen in een Flying Spur, ook met SEA-plaat. Leuk wagenpark heeft die man zeg

Comment

• vandaag een en ander tegengekome :

maserati grandturismo S in Gent
                              BMW 745D in st amandsberg
                              audi R8 V8 in gent
                              bmw 5 GT, Heusden
                              Jaguar XF in st amandsberg
                              2013- Volvo V60 D3 R-Design
                              2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten
                                yooo
                                Mahow, Willem-Jan achter het stuur!

Comment

• Vandaag:

Audi RS6 avant. Altijd leuk om je favoriete wagen te spotten.

Last edited by lender; 01/03/2010, 18:37.
                                  www.last.fm/user/lender

Comment

• Phantom EWB. Vaste klant in Gent. Blijft echt een fantastisch slagschip. Vind dat deze foto dat goed illustreert. Panningshots waren onmogelijk. Zelf al stond ik aan de overkant van de straat, dan raakt ie er nog niet helemaal op

Vond het dan wel goed geweest, en bij het terugkeren kwam ik mijn eerste X6m tegen Jammergenoeg doet het me echt niets. Straalt nooit M uit.

www.last.fm/user/lender

Comment

• AMV8 gruwelijk gemist zag in mijn ooghoek komen, maar dacht dat het een Alfa Romeo Spyder was (shame on me), was pas toen ie een 2tal meter voor me reed dat ik zag dat het een AMV8 was.

www.last.fm/user/lender

Comment

• heeft de phantom lwb, altijd zo'n reflectoren zoals een vrachtwagen opzij?
                                        wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                                          heeft de phantom lwb, altijd zo'n reflectoren zoals een vrachtwagen opzij?
                                          Ja, omdat die langer 6m (?) is.

Comment

Working...
                                          X