Auto van zijn oukes hoop ik?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk BerichtenDeed die kerel teken naar de fotograaf, of was hij gewoon met zijn 2 vingerkes aan het tonen aan zijn maat 'kijk, dit is een spiegel' ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenNaar de fotograaf natuurlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk BerichtenDeed die kerel teken naar de fotograaf, of was hij gewoon met zijn 2 vingerkes aan het tonen aan zijn maat 'kijk, dit is een spiegel' ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk BerichtenIn dat geval had ik door zijn raam gepist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenWaarom? Het is toch net leuk dat hij het tof vindt dat er iemand foto's neemt. Er zijn er die gewoon hun middelvinger opsteken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenWaarom? Het is toch net leuk dat hij het tof vindt dat er iemand foto's neemt. Er zijn er die gewoon hun middelvinger opsteken...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenDie RR al uit een zijstraat zien komen in Vinderhoute (bij Lovendegem). In dezelfde omgeving ook een 'gewone' versie gezien met SEA-plaat.
Comment
-
vandaag een en ander tegengekome :
maserati grandturismo S in Gent
BMW 745D in st amandsberg
audi R8 V8 in gent
bmw 5 GT, Heusden
Jaguar XF in st amandsberg2013- Volvo V60 D3 R-Design
2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichtenyooo
Comment
-
Vandaag:
Audi RS6 avant. Altijd leuk om je favoriete wagen te spotten.
Last edited by lender; 01/03/2010, 18:37.
Comment
-
Phantom EWB. Vaste klant in Gent. Blijft echt een fantastisch slagschip. Vind dat deze foto dat goed illustreert. Panningshots waren onmogelijk. Zelf al stond ik aan de overkant van de straat, dan raakt ie er nog niet helemaal op
Vond het dan wel goed geweest, en bij het terugkeren kwam ik mijn eerste X6m tegen Jammergenoeg doet het me echt niets. Straalt nooit M uit.
Comment
-
AMV8 gruwelijk gemist zag in mijn ooghoek komen, maar dacht dat het een Alfa Romeo Spyder was (shame on me), was pas toen ie een 2tal meter voor me reed dat ik zag dat het een AMV8 was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenheeft de phantom lwb, altijd zo'n reflectoren zoals een vrachtwagen opzij?
Comment
Comment