Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
190 zal idd niet de instuur- of apexsnelheid geweest zijn denk ik of Dame Tom kon het hier niet meer komen typen
Idd, ik neem die bocht dagelijks, soms net op limiet. 190 kan niet IN de bocht zelf niet, temeer met die 'knikken' in die 2 bochten altijd. Zal er eens op letten hoe snel ze te kunnen nemen
Idd, ik neem die bocht dagelijks, soms net op limiet. 190 kan niet IN de bocht zelf niet, temeer met die 'knikken' in die 2 bochten altijd. Zal er eens op letten hoe snel ze te kunnen nemen
Steek gewoon een performance box en log het he. Want tussen perceptie en de werkelijkheid ligt er vaak nog serieus wat verschil
Idd 190 in die bocht lijkt me niet echt mogelijk. Ga het ook keer moeten testen als m'n zomerbanden er weer opliggen want met mijn winterbanden heb ik ver geen grip vind ik!
Comment