Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wat een prachtige auto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten
      Wat een prachtige auto

Idd echt prachtig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
        Hij had me verteld dat hij hem verleden week was gaan ophalen. Hij kende de verkoper van Brussel dus ik veronderstel dat ie daar vandaan komt.
        Dus dan verkopen ze de gewone G Spyder nog of is het een 2dehands?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten
          Wat een prachtige auto
          die scoot ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter007 Bekijk Berichten
            Dus dan verkopen ze de gewone G Spyder nog of is het een 2dehands?
            Ik weet met 100 % zekerheid dat er nog een heleboel 1st-gen Gallardo Spyders nieuw in de dealerships staan te wachten. Overstock van de "goede tijden".

Comment

• Comment

• Interessant toch wat je na Le Mans allemaal tegenkomt

Comment

• Comment

• Comment

• Zie ik daar een Cecotto?
                      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• een F50?

Comment

• Vette pics wotr!!

Comment

• F50

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                              Zie ik daar een Cecotto?
                              Die's van de vriendelijke Britten naast ons op camping die zo tof waren om ons een spaghettipot te lenen (ik had ingrediënten, vuur en borden mee, maar geen pot)
                              Geen idee, ik ken het verschil niet met de "standaard" M3. Kenners?

Comment

• Comment

• Iemand die weet wat dat net boven zijn nummerplaat is ? foto is niet van mij, dus heb het zelf niet int echt gezien. Lijkt goed op dat dat je krijgt als je op zolder rijdt. Maar dat hou je toch niet, dus lijkt me raar..

Comment

• het is redelijk donker maar het zal wel een sleepoog zijn.
                                    op circuit is dat idd handig maar sommigen vinden het wel "racy" om te laten hangen. (kijk maar naar alex zijn stickers op zijn mini. )
                                    wimoptiek.be op

Comment

Ik weet met 100 % zekerheid dat er nog een heleboel 1st-gen Gallardo Spyders nieuw in de dealerships staan te wachten. Overstock van de "goede tijden".
                                      ahzo , ok dan

Comment

Tegen welke prijs verkopen ze deze, 170-180?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                          Tegen welke prijs verkopen ze deze, 170-180?
                                          Daar heb ik geen idee van.

Comment

Working...
                                          X