Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Dus dan verkopen ze de gewone G Spyder nog of is het een 2dehands?
Ik weet met 100 % zekerheid dat er nog een heleboel 1st-gen Gallardo Spyders nieuw in de dealerships staan te wachten. Overstock van de "goede tijden".
Die's van de vriendelijke Britten naast ons op camping die zo tof waren om ons een spaghettipot te lenen (ik had ingrediënten, vuur en borden mee, maar geen pot)
Geen idee, ik ken het verschil niet met de "standaard" M3. Kenners?
Iemand die weet wat dat net boven zijn nummerplaat is ? foto is niet van mij, dus heb het zelf niet int echt gezien. Lijkt goed op dat dat je krijgt als je op zolder rijdt. Maar dat hou je toch niet, dus lijkt me raar..
het is redelijk donker maar het zal wel een sleepoog zijn.
op circuit is dat idd handig maar sommigen vinden het wel "racy" om te laten hangen. (kijk maar naar alex zijn stickers op zijn mini. )
Ik weet met 100 % zekerheid dat er nog een heleboel 1st-gen Gallardo Spyders nieuw in de dealerships staan te wachten. Overstock van de "goede tijden".
Comment