Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
    Is dat op de parking van Zolder?
    yep

Comment

• Ben naar Monaco geweest voor't werk en natuurlijk veel knappe karren gezien. Het zijn er wel een heel deel, ik post ze maar :-)

Comment

• hier staat bi turbo op voor als 't niet echt duidelijk is

Last edited by canakris; 28/06/2009, 20:42.

Comment

• ik durfde zijn slaapmuts niet uit te doen :-)
          Last edited by canakris; 28/06/2009, 20:43.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                          Voorlopig de enigste omdat de levertijden ver achter liggen nu. Deze wagen was eerst bedoeld voor iemand anders maar die kreeg het plaatje financieel niet meer rond, dus had de 2de die wachtte op zijn ZR1 kans deze te kopen, en dat heeft hij ook gedaan.

Persoon die hem eerst kreeg heeft momenteel een zilvergrijze of zwarte Z06, ben niet zeker.
                          Thanks voor de info. Een verre nonkel van me is een grote Corvette-fanaat, hij heeft een gewone C5 gehad, en een C6 Z06, waarmee ik eens ben meegereden (nog steeds een trauma van, dat ding is angstaanjagend), en nu heb ik opgevangen dat hij "een speciale donkere Corvette gekocht heeft, iets met een 1 in de naam", dus ik vermoed dat hij er eentje heeft, misschien zie ik hem binnenkort nog eens dan maak ik zeker pics, dat moet echt een geschift snel ding zijn! Er zijn wel wat problemen mee naar verluidt, ik weet niet juist wat.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                              Thanks voor de info. Een verre nonkel van me is een grote Corvette-fanaat, hij heeft een gewone C5 gehad, en een C6 Z06, waarmee ik eens ben meegereden (nog steeds een trauma van, dat ding is angstaanjagend), en nu heb ik opgevangen dat hij "een speciale donkere Corvette gekocht heeft, iets met een 1 in de naam", dus ik vermoed dat hij er eentje heeft, misschien zie ik hem binnenkort nog eens dan maak ik zeker pics, dat moet echt een geschift snel ding zijn! Er zijn wel wat problemen mee naar verluidt, ik weet niet juist wat.
                              Van waar is je nonkel precies?

Comment

• en da's de laatste, niks speciaal maar leuke nummerplaat :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                                  SRT8

Comment

• Comment

• Comment

• Nieuwe aanwinst van m'n oom :

Ik heb nog veel meer pics maar omdat het maximum per post er maar 3 zijn , post ik er maar 3 nu

Comment

• Post ze dan in 't Porsche lovers topic ofzo.

Maar niet van die uber detail shots in dit topic.

Comment

Working...
                                          X