Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk BerichtenLet me, let me!!
het klopt alleen niet precies...
shop er nog wat wit-zwart psycho-patroontjes op, en (bijna) iedereen is er mee weg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davidk Bekijk Berichtenspypic van één M1 coupé?
shop er nog wat wit-zwart psycho-patroontjes op, en (bijna) iedereen is er mee weg.
gewoon snel in photoshop een photomerge gedaan hoor, volautomatisch!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk BerichtenDaarnet in Brussel een Weissman GT full black zien staan voor de Bvlgari shop zien staan. Heb geen foto kunnen nemen want k stond zelf al illegaal geparkeerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davidk Bekijk Berichtenspypic van één M1 coupé?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenJij niet dus...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenKijk, is best wel een leuke spot, maar waarom niet even tot aan de wagen gewandelt, en een deftige foto gemaakt??
Ik snap dat niet hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenSoit, ik heb makkelijk praten, met de fiets stop je al gemakkelijker dan met de wagen2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Ik, ten eerste is die wagen het waard dat je even stopt en er een foto van maakt, of niet??
En ten tweede , vanuit puur fotografisch standpunt, kan je er enkel van leren door de moeite te nemen om een goede foto af te leveren, inplaats van met je gsm naar je onderwerp te gooien. Er is al brol genoeg.
Comment
Comment