Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenIs dat een busstrook of is die wagen echt zo klein
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenWeer een perfect voorbeeld hoe je moet parkeren..Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenHebben wij ook dikwijls hoor, dat de andere zich zo half en half zet... dus moet jij je daarvoor of daarachter zetten. Als zijn dan wegrijden, dan lijkt het alsof jij je zomaar in 't midden zet terwijl dit niet zo is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenIs dat een busstrook of is die wagen echt zo klein
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten...ik zeg wat ik wil...of ik heb commentaar op u..2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichtenzeg dat nu nog eens?
ps: Merci om et ff te melde..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenIdd, volgende keer minder commentaar geven br6cht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenKerel...moeit u nie zo...of wilt ge het record halen voor de meeste comments opt forum?
ps: Merci om et ff te melde..
en niet zo moeie: ik verbeter u alleen2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenIk zeg enkel dat ik u zin niet snap.
en niet zo moeie: ik verbeter u alleen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten& ik zeg dat die comment niet voor u was bedoeld...2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten...ik zeg wat ik wil...& zijt gij degene die daar ovr mag beslisse? *kijkt onder nickname*...
Als gij moogt zeggen wat ge wilt mag ik dat ook en mag ik daar idd ook over beslissen ja.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten...ik zeg wat ik wil...& zijt gij degene die daar ovr mag beslisse? *kijkt onder nickname*...Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenWat valt er onder uw of mijn nickname te zien?
Als gij moogt zeggen wat ge wilt mag ik dat ook en mag ik daar idd ook over beslissen ja.
familie van chrisv?
't topic van't forum
En nu terug on-topic,
aldus pseudo-mod the Saint
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenJij hebt toch ook niet veel ruimtelijk inzicht. Kijk bv naar die fietsen ernaast. Zo klein is een XK niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenIk blijf maar kappen op het feit dat ik de foto gewoon te klein vind. Post dan een postzegel hee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenIk blijf maar kappen op het feit dat ik de foto gewoon te klein vind. Post dan een postzegel hee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenMilltek pijpjes zijn niet te zien ?
1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
Comment