Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• en de 430 die hier al eerder gespot werd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
        Heb je die in de buurt van Leuven gezien? Want ik zag er daarnet ook een, in net dezelfde (toch niet zó veel voorkomende) kleur!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
          Oeps, verkeerd.

Edith zegt dat het hetvolgende moest zijn:
          KUTAUTO!

Nee, in feite kan die foto er nog mee door.. no edit needed.

Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichten
          Stap dan tenminste efkes uit en neem een stuk of 5 FATSOENLIJKE foto's é...
          ni te doen me u.
          mijn gedacht
          Last edited by ; 24/07/2009, 18:50.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk Berichten

Zo heb ik er gisteren ook 2 gezien. Welk E-type is dit? Laatste versie van de M3 of niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
              Zo heb ik er gisteren ook 2 gezien. Welk E-type is dit? Laatste versie van de M3 of niet?
              E92. Ja, laatste versie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk Berichten

die zonneband

Comment

• Net terug vakantie in Duitsland. Precies of iedereen daar met ne 3 touring, A4 of A6 avant rijdt, niet te tellen. Op weg naar huis voor Frankfurt de beste spot gemist. Ik reed rechts op 3 vaksbaan met 3 fietsen op't dak, dus aan de snelheid, toen links een zwarte SL65AMG Black Series voorbijknalde. Vriendin nog snel snel kodak doen nemen maar mocht niet baten, jammer maar helaas.

S65 AMG met een ongelooflijk brulgeluid.

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door canakris Bekijk Berichten
                        Net terug vakantie in Duitsland. Precies of iedereen daar met ne 3 touring, A4 of A6 avant rijdt, niet te tellen. Op weg naar huis voor Frankfurt de beste spot gemist. Ik reed rechts op 3 vaksbaan met 3 fietsen op't dak, dus aan de snelheid, toen links een zwarte SL65AMG Black Series voorbijknalde. Vriendin nog snel snel kodak doen nemen maar mocht niet baten, jammer maar helaas.

*
                        *
                        *

Damn !! Normaal ben ik niet echt te vinden voor tuning... Maar zo vind ik hem echt af. Die velgen
                        2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Fake, hoogstens een S500

Comment

• Echt smakeloos. En dat op zo'n smaakvolle auto!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                              Fake, hoogstens een S500
                              Awel, ik was da ook aant denken. Ik ken der niet zo superveel van maar ik weet wel dat op de remschijven AMG moet staan, en ik kon dat voor zover ik kon zien, toch niet zien staan. Ik ben er ook wel niet met mijn neus gaan opstaan want de twee turkse twintigers-eigenaars stonden met grote sier voor de kebabbar op 2m van de wagen hunne uitleg te doen.

Comment

• Comment

• Comment

• Hé Stancke, is dat uwe fietsmaat in de achtergrond??

PS: is die Passat R36 in Belgie te koop, wel lekkere understatement kar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                      Hé Stancke, is dat uwe fietsmaat in de achtergrond??

PS: is die Passat R36 in Belgie te koop, wel lekkere understatement kar.
                                      Denk het wel.. Bij D'Ietren in Kortenberg staat er regelmatig een witte. Echt prachtig zo'n R36.
                                      2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Awel, ik was da ook aant denken. Ik ken der niet zo superveel van maar ik weet wel dat op de remschijven AMG moet staan, en ik kon dat voor zover ik kon zien, toch niet zien staan. Ik ben er ook wel niet met mijn neus gaan opstaan want de twee turkse twintigers-eigenaars stonden met grote sier voor de kebabbar op 2m van de wagen hunne uitleg te doen.
                                        Zoals Bleke Willy zegt, inderdaad fake.
                                        Of een AMG echt is, kan je makkelijk herkennen door naar de soort en de grootte van de remschijven te kijken.
                                        Deze schijfjes zijn veel te klein.

Comment

• Lijken mij ook zeer grote wielen, 20' of zelfs meer? Daardoor lijken de schijven natuurlijk ook kleiner.

Comment

Working...
                                          X