Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenHé Stancke, is dat uwe fietsmaat in de achtergrond??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door canakris Bekijk Berichten
Overvet!!!
Oorspronkelijk geplaatst door Zanmato Bekijk BerichtenSpeciaal zicht zo 3 De Tomasso's naast elkaar!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenStaat idd in de catalogus. 300Pk voor een V6 3.6 vallen me wel tegen, had meer verwacht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenJonges toch, gij zijt nie te doen. Op alles en iedereen hier de meest idiote uit de lucht gegrepen commentaar terwijl je zelfs nergens ook maar iets nuttigs post. Ik loop niet dagelijks met een 12MEGAPIXEL 25-500mm lens rond om één foto te nemen wanneer ik toevallig een auto tegenkom. Wil je dat, dan is er maar één adres: www.autogespot.com en ga daar wat kankeren.
*Dat die pijpjes niet te zien zijn ligt aan onze Belgische kakzomer en een ondermaatse gsm "camera".
mvg1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenSpijtig dat de plaat niet goed leesbaar is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten*diepe zucht*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenLeuke spot van iets lelijks.
Ik zag er eentje in St-Tropez, echt een maffe bak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk BerichtenOoit al eentje in real life gezien? Volgens mij zal je dan wel een andere mening hebben.
Ik zag er eentje in St-Tropez, echt een maffe bak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenLes gouts et les couleurs...
Kheb ng n vraagje, moet je iedere foto die je wil uploaden eerst resizen?
Heb nog fotootjes van een CLK black series
Comment
-
mercedes CLK 63 AMG black series
St-Tropez: naast een felrode california stond deze moddervette mercedes CLK 63 AMG black series
Hoe kan je eigenlijk een post maken waar je de foto's groot kan zien?!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk BerichtenSt-Tropez: naast een felrode california stond deze moddervette mercedes CLK 63 AMG black series
Hoe kan je eigenlijk een post maken waar je de foto's groot kan zien?!
Comment
-
granturismo s!Last edited by Koenigsegg ccxr; 25/07/2009, 14:02.porsche 4ever
'06 Skyteam Dax 50cc
Comment
Comment