Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Deze be ik nog tegen gekomen tijdens een toertocht door het Antwerpse.
Ah was jij dat? Ik heb je nog foto's zien maken. Op de parking stond nog een e39 M5 en een knappe Jag XK... (nummer kan'k niet correct zeggen) die je ongetwijfeld gezien hebt.
Deed je mee aan de oldtimerrondrit?
Ah was jij dat? Ik heb je nog foto's zien maken. Op de parking stond nog een e39 M5 en een knappe Jag XK... (nummer kan'k niet correct zeggen) die je ongetwijfeld gezien hebt.
Deed je mee aan de oldtimerrondrit?
Ik was er met een kameraad zijn 1955 Cadillac Coupe. Terwijl ook wat foto's gemaakt van deze klassieks en zag net deze 612 staan. Verder was het een rondrit door het Antwerpse en later op de dag zijn we dwars door Antwerpen stad gereden met 50 van deze Amerikaanse auto's uit de jaren '40 en '50 begeleid door de politie.
Van de XK140 heb ik nog foto's, was een prachtige wagen en nog een automaat ook. Op de BMW heb ik niet gelet, heb geen interesse in BMW's.
Ik was er met een kameraad zijn 1955 Cadillac Coupe. Terwijl ook wat foto's gemaakt van deze klassieks en zag net deze 612 staan. Verder was het een rondrit door het Antwerpse en later op de dag zijn we dwars door Antwerpen stad gereden met 50 van deze Amerikaanse auto's uit de jaren '40 en '50 begeleid door de politie.
Van de XK140 heb ik nog foto's, was een prachtige wagen en nog een automaat ook. Op de BMW heb ik niet gelet, heb geen interesse in BMW's.
Ik had ook't geluk om mee te kunnen rijden met'n Coupe Deville uit 1954.
De M5 zowel als de 612 verbleken qua schoonheid als ze naast de Jag zouden staan, vooral in de kleur waarin hij daar te zien was. Enerzijds knap dat dergelijke wagens al gebouwd werden met een automaat, maar anderzijds vind ik dat een handgeschakelde versnellingsbak in een oldtimer een must is!
Kan je me'n PM sturen voor foto's mbt. de rit? Dank!
Ik verkies liever een automaat, dat draagt wel bij tot de Amerikaanse sfeer, maar dat is kwestie van smaak. Hedendaagse wagens, buiten enkele kunnen helaas niet meer tippen aan de vroeger vormen.
Dan hebben we blijkbaar mekaar mislopen. Ik ben nog aan de foto's bezig en ik stuur je van de week een link door.
Comment