Het zwart staat de Gt-r echt goed!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenHoezo niet? Hij heeft toch rode streepjes in de drietand, of vergis ik mij bij dat kenmerk? Velgen kloppen ook, maar dat zegt niet heel veel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtennog een paar voor mij toch knappe cars
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten2x Granturismo S op een halfuur in Gent
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenZo is het nog echt een dikke auto, zwart met sportieve velgen en vanuit de juiste hoek gefotografeerd. Dik. Hebt ge er nog foto's van toerke? Liefst eentje van de voorkant
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenLender, was dit een soort donkerbruine kleur of is het door de lichtinval dat het zwart iets lichter kleurt? In elk geval, het -al dan niet- donkerbruin staat'm goed met het cognac-kleurige interieur! En trouwens, héél knappe foto
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenlief van Jean-Paul-Belmondo die samen met de Jean-Paul toekwamen in deze Cayenne met deze schone blonde stoot achter het stuur .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenMagnum... afgrijselijk.
Wie is die Belmondo trouwens?
bekende filmster van 30jaar geleden die nu een affaire heeft met een belgische madam
De 75-jarige Franseacteur Jean-Paul Belmondois dan tochsamen met debelgische BarbaraGandolfi. Dat blijkt uiteen interviewdat de 32-jarigeGandolfi vorig weekend gaf aan hetFranse blad ‘Gala’.
Comment
Comment