Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenLOL. Het kon zijn kleinkind bijna zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenLOL. Het kon zijn kleinkind bijna zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk BerichtenDe auto is denk ik van vanderwild. Ooit in het nieuws omdat hij een tv van 75000 euro had gekocht. Hij heeft ook een ferrari en lamborghini
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenIk herinner me deze nummerplaat, iemand ''in de buurt'' had deze op een donkergrijze cayenne hangen, ook gemballe maar het was 'maar' een gewone V6 of de S.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk BerichtenDe auto is denk ik van vanderwild. Ooit in het nieuws omdat hij een tv van 75000 euro had gekocht. Hij heeft ook een ferrari en lamborghini
Comment
-
Diablo was weg dacht ik, Cayenne heeft ook tijdje te koop gestaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenJa voor best cheap op kapaza, was er iemand hier niet die Cayenne gaan zien?
Is ook ééntje op lpg dacht ik
Wel meer fan, van z'n S klasse..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kaiser Bekijk BerichtenNu op lpg ja, allesinds het geluid dat er uit komt is toch wel lekker.
Wel meer fan, van z'n S klasse..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIs gewoon een simpele Cayenne V6 dacht ik en exterieur staat vol krassen.
jammer van die krassen nu idd, maar toen ie nieuw was hij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenhierse links op de foto Barbara Gandolfi naast Belmondo
sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
http://portfolio.sudpresse.be/main.p...serialNumber=2
Comment
Comment