Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenlief van Jean-Paul-Belmondo die samen met de Jean-Paul toekwamen in deze Cayenne met deze schone blonde stoot achter het stuur .
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenOostende - Barbara Gandolfi (32) beleeft mooie dagen. Zij en haar partner Frederic Vanderwilt doen gouden zaken in Dubai, in november openen ze in Ronse de grootste en meest exclusieve parenclub van België en er is de vriendschap tussen Barbara en Jean-Paul Belmondo.
Dan toch juist dat ik zo'n Porsche hier ooit had gespot.
Privéclub is Ronse is deels haar eigendom dus... Dat herenhuis is al zovele dingen geweest. Vraag me af of dit succesvol in in een boerengat zoals hier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten2x Granturismo S op een halfuur in Gent
Carrera 4S Cabriolet MKII
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk BerichtenZalig Bram! Ik sta elke keer versteld van de scherpte en de kleuren van je foto's. Knap!2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenEn wat helpt om je foto's zo te krijgen? de lens?
(Bij die tweede foto helpt de inval van de zon en de polarisatiefilter die goed staat ook)Last edited by Denniske; 30/05/2009, 23:31.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenEn wat helpt om je foto's zo te krijgen? de lens?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk BerichtenHeb hem gisteren ook zien rijden in het centrum van Gent. Ik vind hem niet zo mooi als de exige en Elise eerlijk gezegd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk BerichtenEigenaar van deze had vroeger een elise in dezelfde kleur.. Hij kon er nog deftig instappen, mijn ervaring leert mij dat dat niet zo makkelijk issigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
Comment