Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• exif? @ dennis

ff gokken:
    40D
    2.8
    70-200 op +- 180
    1/2000
    Last edited by PJH; 03/06/2009, 03:13.
    Captain Turbo
    General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
    Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Voorlopig nog wel exclusief
      Wat een klassebak vol karakter!

Comment

• FAK zeg die E-coupé is knap!
        sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TrAiL Bekijk Berichten
          exif? @ dennis

ff gokken:
          40D
          2.8
          70-200 op +- 180
          1/2000
          http://www.flickr.com/photos/denniske/3590533166/meta/
          1991 Mazda MX-5 NA
          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA
            Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
            www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zanmato Bekijk Berichten
              Vriend van mij zond me deze uit Denemarken iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?
              Bentley miss? (kan ook een ander Engels merk zijn)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                Reden te meer om altijd uw pepperspray en handboeien bij te hebben...
                Oké Joeri!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten
                  Kan het dat je maandagnamiddag ook in Knokke was?
                  We zijn in Knokke toegekomen rond 18-18.30h met 3 DeLoreans ; we hadden de ganse dag in Oostrozebeke gestaan en KITT moest nog terug in zijn garage ...
                  The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer e46 Bekijk Berichten
                    Dit heb ik tegengekomen op de terugweg van de orc rally, tussen Aalter en Gent . Was op de terugweg naar huis (Leuven)
                    Welke is dat, ik ken die bakskes zo niet.
                    zat wel een mooi blondje in als passagier
                    Een ferrari 612
                    BMW X5 45e

Comment

• wist fat een ferrari was, maar niet welk type

Comment

de Delorean in 't groot, voor iedereen die het wil:

spijtigg genoeg beetje kutkwaliteit maja, lastige omstandigheden
                        Bedankt voor de foto's!! 1 minuut eerder zou er nog één moeten gepasseerd zijn + hij stond 3 plaatsen verder op de parking van die eerste foto ; niet gezien?

DeLorean
                        The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten
                          Voorlopig nog wel exclusief
                          Wat een klassebak vol karakter!

Vandaag er ook eentje voor het eerst zien rijden, met hoe toevallig, een paar turken in
                          www.flickr.com/photos/bramvds
                          www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Delorean Bekijk Berichten
                            Bedankt voor de foto's!! 1 minuut eerder zou er nog één moeten gepasseerd zijn + hij stond 3 plaatsen verder op de parking van die eerste foto ; niet gezien?

DeLorean
                            als je HEEL goed kijkt, dan zie je op foto 1 nog de velgen van een andere delorean
                            Ik heb ze alledrie zien staan. De laatste 2 stonden zo mooi dicht bij elkaar en in beter licht, dus besloot ik daar wat foto's te maken. En net na foto 1 kwam er een klein autootje aangereden en daar sprongen jullie uit. Dus na 1 foto waren jullie al weg daarom dan maar ook vertrokken en plots kwam ik je dan weer tegen op de lippenslaan. Dan maar de achtervolging ingezet
                            Captain Turbo
                            General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                            Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer e46 Bekijk Berichten
                              wist fat een ferrari was, maar niet welk type
                              heeft pcies achterkant van een novitec ma ben ni zkr
                              BMW X5 45e

Comment

als je HEEL goed kijkt, dan zie je op foto 1 nog de velgen van een andere delorean
                                Ik heb ze alledrie zien staan. De laatste 2 stonden zo mooi dicht bij elkaar en in beter licht, dus besloot ik daar wat foto's te maken. En net na foto 1 kwam er een klein autootje aangereden en daar sprongen jullie uit. Dus na 1 foto waren jullie al weg daarom dan maar ook vertrokken en plots kwam ik je dan weer tegen op de lippenslaan. Dan maar de achtervolging ingezet
                                We waren met z'n allen gaan eten bij de Italiaan, en waren in één auto tot daar gegaan ; dan moesten we ginder maar één parkeerplaats zoeken ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                  heeft pcies achterkant van een novitec ma ben ni zkr
                                  is een 612 special edition (60years)
                                  wimoptiek.be op

Comment

• Schitterende oude Carrera

www.flickr.com/photos/bramvds
                                    www.last.fm/user/lender

Comment

• nice!

Comment

• ook gepasseerd vandaag. zag er best nog goed uit. Wel geen foto getrokken, of ik kwam te laat op mijn examen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                          Fuck man, jij hebt lef!

Ik zou nooit durven een foto pakken in die straat. Voor hetzelfde word je daar direct in mekaar getimmerd
                                          Is idd aan de achterkant van station Brussel noord, je zou er nog van verschieten welke dikke bakken daar langs rijden . In elkaar getimmerd worden? Op een paar hoertjes na die je vreemd nastaren valt het heus nog wel mee hoor

Last edited by TimKaa; 03/06/2009, 20:09.

Comment

Working...
                                          X