Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• het kan nooit een GT3 RS zijn
    idd de spoiler en de kleur.
    BMW X5 45e

Comment

• Precies of je kan zo'n spoiler niet veranderen, 't zelfde geldt voor de kleur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
        Precies of je kan zo'n spoiler niet veranderen, 't zelfde geldt voor de kleur
        Buiten die sticker op de flank heeft hij gewoon géén kenmerken van de RS.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
          Precies of je kan zo'n spoiler niet veranderen, 't zelfde geldt voor de kleur
          Wie verandert er nu de kleur, de voorbumper en de spoiler van zijn rs naar een gewone, lijkt mij heel onwaarschijnlijk hoor.
          Het lijkt mij veel waarschijnlijker dat hij een gewone gt3 heeft en die bij het overspuiten de kleurstelling van de nieuwe gt3 rs gegeven heeft.

Nee?

Comment

• hij had een rolkooi vanachter, en er stond GT3 zo op een plaatje tussen de kooi in? kan dat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PiTTbuLL003 Bekijk Berichten
              hij had een rolkooi vanachter, en er stond GT3 zo op een plaatje tussen de kooi in? kan dat?
              ja, is zo bij een gt3, kooi is wel optioneel

Comment

• en bij nader onderzoek van de foto is het een volledige kooi ook aan de a-stylen zit kooi maar dat kan bij een gewone GT3 ook zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                  De wagen van de Nicolas, eindelijk gespot. Heeft nog een aantal toffe wagens.

@Alexander: het is een echte hoor
                  een echte wat? een echte porsche? ja
                  maar een rs toch niet. 't staat hier al duizend keer ik weet het. maar welke nitwit zou het nog maar in zijn hoofd halen om een echte RS te gaan herspuiten, andere spoiler te monteren en andere voorbumper te plaatsen.
                  dat hij een nieuwere look wilt en de kleurcombinatie overneemt kan ik nog aannemen na 10 duvels (en dan nog) maar dan ook nog eens gewone bumpers gaan monteren en ander kofferdeksel.

ga nog eens deftig praten met nicolas want hij maakt u blaasjes wijs.
                  wimoptiek.be op

Comment

• ... of "de Nicolas" zit niet in met het waardeverlies van zijn kunstwerkje

Al komen de tegenargumenten lichtjes geloofwaardiger over.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PiTTbuLL003 Bekijk Berichten
                      en bij nader onderzoek van de foto is het een volledige kooi ook aan de a-stylen zit kooi maar dat kan bij een gewone GT3 ook zeker?
                      Tuurlijk, clubsportpakket

GT3 voorbumper en achterspoiler, is maar een rare kerel als ie zo z'n RS om zeep helpt.

Comment

• Vette velg

How low can you go? To low

Comment

• Half uurtje geleden stond deze in Wenduine te pronken!

Comment

• Volgens mij een 996 GT3 met een achter-onderspoiler van een 997 GT3 RS en bijhorende uitlaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dawud Bekijk Berichten

500 Nm

Zo een centermoer moet serieus vaststaan precies

Comment

• Bovenstaande 360 mag wel eens bij Bert langs.
                                sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                                  Bovenstaande 360 mag wel eens bij Bert langs.
                                  Bij Bert? Nu ben ik niet mee hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zanmato Bekijk Berichten
                                    Bij Bert? Nu ben ik niet mee hoor.
                                    Bert = Waxit. Professionele car cleaner ook op dit forum. 360 staat toch goed vuil...zie velgen en uitlaten
                                    sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                                      Bovenstaande 360 mag wel eens bij Bert langs.
                                      Mag nen auto niet vuil zijn dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dawud Bekijk Berichten
                                        How low can you go? To low

To eat
                                        To sleep
                                        To walk
                                        To low
                                        To high
                                        To fly in the sky

Comment

• Auto van een maat van mij zijn vader

M3

M3

Comment