Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
- VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenDit was dè kar van de trip, met de Merc Grosser (geen foto) op een tweede plaats.
Rolls uit 1928, sympathieke eigenaars die op weg waren naar Kroatië. Petrolhead
Comment
-
Kweetnie of dit exclusief is? Of ist ne gewone diesel??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenKweetnie of dit exclusief is? Of ist ne gewone diesel??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer e46 Bekijk Berichtenis van de kanten van bertem denk ik FDK=Francois De Kelver, groothandel in fruit en groenten+transport FDK
Initialen zijn ook FDK. Gekend in 't rallymilieu
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenVooral doen zijn naam posten op dit forum.
In mijn ogen is de vermelding van zijn naam in combinatie met zijn zaak bijna reclame voor die meneer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenIs van de baas van een groothandel in tabakswaren.
Initialen zijn ook FDK. Gekend in 't rallymilieu
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer e46 Bekijk Berichtenis van de kanten van bertem denk ik FDK=Francois De Kelver, groothandel in fruit en groenten+transport FDKOorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenIs van de baas van een groothandel in tabakswaren.
Initialen zijn ook FDK. Gekend in 't rallymilieuOorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk BerichtenKlopt is van Oostduinkerke, had vroeger een S 55 AMG. Heeft ook nog Ferrari F 430 spider.
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
Comment