Knap hoor, zo'n Countach blijft voor mij toch de über-lambo!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ferrari enzo, geschift machien echt.
Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TrAiL Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenDat zie je toch wel vaak dat die Countach's last hebben van blauwe rook, specifieke reden daarvan?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
Heb je hier ook gewone foto's van?!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenIk had er een hoop van getrokken maar allemaal mislukt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenGisteren op de E19 A'pen --> Breda:
Ben daar echt van verschoten toen ik da de eerste keer IRL tegenkwam.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenHeeft hij deze in België besteld? Zal wel een van de weinige zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDas hoog he zo een spel?
Ben daar echt van verschoten toen ik da de eerste keer IRL tegenkwam.
Die zijn afmetingen zijn niet te vatten op foto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenHier zijn een aantal pics getrokken door Diet74. Kwaliteit is niet altijd even goed maar de omstandigheden waren dan ook niet echt ideaal te noemen
Desondanks zitten er toch een aantal real beauties tussen, te beginnen met mijn favorieten:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenHij had me verteld dat hij hem verleden week was gaan ophalen. Hij kende de verkoper van Brussel dus ik veronderstel dat ie daar vandaan komt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chummy dj Bekijk Berichtenik vraag me soms af ,wie met zoiets kan rijden,kwa verzekering,verbruik en onderhoud...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDrugsdealers en pooiers!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenVoila ... Rami heb je nog wat trouwens? Ik zit zonder.
Comment
Comment