Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Als ik jouw leeftijd had zou ik ook niet twijfelen
No offense Jo ... ik weet dat ge nog andere kanonnen kunt loslaten Maar als het op sound aankomt dan vrees ik dat je andere bolides gaan moeten passen!
No offense Jo ... ik weet dat ge nog andere kanonnen kunt loslaten Maar als het op sound aankomt dan vrees ik dat je andere bolides gaan moeten passen!
Rami, is het mogelijk om een topic te starten bij photoshoots?
Aangezien je wel nog wat foto's zal hebben en nu is het kijken in het ruf-topic,LP,exclusieve auto,etc...
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Die man is echt niet normaal die brengt zijn dagen door, door met zijn zagato door knokke te touren, en af en toe ergens te parkeren(liefst waar er veel volk is), en daar dan in zijn gazetje te lezen
Die man is echt niet normaal die brengt zijn dagen door, door met zijn zagato door knokke te touren, en af en toe ergens te parkeren(liefst waar er veel volk is), en daar dan in zijn gazetje te lezen
Tja, ik zou dat leventje ook wel willen hebben
Een dagelijkse krant, een zonnig terrasje en een zotte auto, 't leven kan toch schoon zijn?
die enzo blijft bij mij toch ook een indrukwekkende bak ze.. alleen zou ik hem in't zwart bestellen. het rood past hem imo minder dan bij de andere ferrari modellen.
Comment