Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
rami kan beter een apart topic openen met daarin welke racebananen hij had; heeft; en gaat hebben.
Ne mens gaat nog twijfelen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door the Saint Bekijk Berichtenpfff,
rami kan beter een apart topic openen met daarin welke racebananen hij had; heeft; en gaat hebben.
Ne mens gaat nog twijfelen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichteninderdaad, dat is nu nog eens "exclusieve auto tegengekomen? foto getrokken? zet ze hier!"
Zeer mooie post maxime
Het is maar hoe je het bekijkt. De meeste wagens die hier gepost worden zie je toch niet elke dag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenIk zou niet twijfelen, die Maserati..
No offense Jo ... ik weet dat ge nog andere kanonnen kunt loslatenMaar als het op sound aankomt dan vrees ik dat je andere bolides gaan moeten passen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenAls ik jouw leeftijd had zou ik ook niet twijfelen
No offense Jo ... ik weet dat ge nog andere kanonnen kunt loslatenMaar als het op sound aankomt dan vrees ik dat je andere bolides gaan moeten passen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenNeen
Geeft niks ... weten ze meteen wie je bent
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenAls ik jouw leeftijd had zou ik ook niet twijfelen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
Ik denk dat ik zie wat je bedoelt met de schijn in de lampen vd corvette die de lambo niet heeft.
Exige lijkt zo klein tov die monsters hé
Comment
-
Aangezien je wel nog wat foto's zal hebbenen nu is het kijken in het ruf-topic,LP,exclusieve auto,etc...
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenDie man is echt niet normaal die brengt zijn dagen door, door met zijn zagato door knokke te touren, en af en toe ergens te parkeren(liefst waar er veel volk is), en daar dan in zijn gazetje te lezen
Een dagelijkse krant, een zonnig terrasje en een zotte auto, 't leven kan toch schoon zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk BerichtenTja, ik zou dat leventje ook wel willen hebben
Een dagelijkse krant, een zonnig terrasje en een zotte auto, 't leven kan toch schoon zijn?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment