Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
don't cry..
Zet dan gewoon op dat forum een link naar zijn post he?
Dan maak je reclame voor ons forum, en kunnen zij de foto's zien..
No way, wel de gratis drankjes komen drinken en fotootjes schieten en genieten van de gastvrijheid van de club Als hij niet wil dat zijn foto's gezien worden, worden ze niet gezien. Ik vind het spijtig, want het zijn prachtige foto's en stralen klasse uit ... nu zijn klasse nog in zijn persoonlijkheid en er liggen hem gouden bergen te wachten
No way, wel de gratis drankjes komen drinken en fotootjes schieten en genieten van de gastvrijheid van de club Als hij niet wil dat zijn foto's gezien worden, worden ze niet gezien. Ik vind het spijtig, want het zijn prachtige foto's en stralen klasse uit ... nu zijn klasse nog in zijn persoonlijkheid en er liggen hem gouden bergen te wachten
Oei.. dat is idd dan wel ..euhm.. "apart"
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Je ziet dat hier dikwijls, die rijke stinkers dat met hun mega-bak naar Londen gaan... Ik vraag me echter gewoon af hoe die auto's daar geraken? Die kunnen toch niet allemaal een privéjet hebben waar dat op kan eh! En zelf tot daar rijden zullen ze al evenmin doen
Alles wordt gevlogen, schijnt iets van 5000 euro te kosten om je auto naar daar te vliegen. Wordt dan gewoon vervoerd als cargo. De drie auto's die je daarboven ziet zijn van dezelfde eigenaar. Een vierde kwam iets later. Maar ja, geld zat....
Alles wordt gevlogen, schijnt iets van 5000 euro te kosten om je auto naar daar te vliegen. Wordt dan gewoon vervoerd als cargo. De drie auto's die je daarboven ziet zijn van dezelfde eigenaar. Een vierde kwam iets later. Maar ja, geld zat....
Wel te vermelden dat mijn vader en ik daar zelf ook waren met onze Corvette, en die drankbonnetjes dus zo gekregen heb. Ik heb die niet zomaar gekregen. En dan nog, rondrit was echt bagger. Niet zo mooi als bij onze club, de npcc. Tussenstop aan een frituur (Euhm, WTF??? ) Neem zelf fotolessen mevrouw opgeblazen kikker en get of my back.
Wel te vermelden dat mijn vader en ik daar zelf ook waren met onze Corvette, en die drankbonnetjes dus zo gekregen heb. Ik heb die niet zomaar gekregen. En dan nog, rondrit was echt bagger. Niet zo mooi als bij onze club, de npcc. Tussenstop aan een frituur (Euhm, WTF??? ) Neem zelf fotolessen mevrouw opgeblazen kikker en get of my back.
ok dan begrijp ik u
helaas Froggy.
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment