Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Je hoort toch zo of het een AMG is.

Je ziet toch zo dat het geen echte AMG is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
      Je hoort toch zo of het een AMG is.

Je ziet toch zo dat het geen echte AMG is.
      Sow?
      Ne mens kan zich is vergisse he..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
        don't cry..
        Zet dan gewoon op dat forum een link naar zijn post he?
        Dan maak je reclame voor ons forum, en kunnen zij de foto's zien..
        No way, wel de gratis drankjes komen drinken en fotootjes schieten en genieten van de gastvrijheid van de club Als hij niet wil dat zijn foto's gezien worden, worden ze niet gezien. Ik vind het spijtig, want het zijn prachtige foto's en stralen klasse uit ... nu zijn klasse nog in zijn persoonlijkheid en er liggen hem gouden bergen te wachten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
          Sow?
          Ne mens kan zich is vergisse he..
          Timo is geen mens, Timo vergist zich nooit. na een tijd ken je ze wel hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Division Bekijk Berichten

ik dacht eerst dat het deze was, maar aan het interieur te zien is het toch een andere

Find and buy your perfect used cars with PistonHeads Classifieds, the easiest and most powerful used cars search around.
            1963 Land Rover Series IIa
            1994 Mercedes SL320
            2015 Land Rover Discovery SDV6
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Die Ferrari , de CGT en de Koenigsegg zijn allemaal van een en dezelfde eigenaar , echt geschift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door froggy Bekijk Berichten
                No way, wel de gratis drankjes komen drinken en fotootjes schieten en genieten van de gastvrijheid van de club Als hij niet wil dat zijn foto's gezien worden, worden ze niet gezien. Ik vind het spijtig, want het zijn prachtige foto's en stralen klasse uit ... nu zijn klasse nog in zijn persoonlijkheid en er liggen hem gouden bergen te wachten
                Oei.. dat is idd dan wel ..euhm.. "apart"
                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                  Division,

Waar zijn die foto's allemaal getrokken?
                  Londen, dé thuishaven van de supercars.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanotus Bekijk Berichten
                    Je ziet dat hier dikwijls, die rijke stinkers dat met hun mega-bak naar Londen gaan... Ik vraag me echter gewoon af hoe die auto's daar geraken? Die kunnen toch niet allemaal een privéjet hebben waar dat op kan eh! En zelf tot daar rijden zullen ze al evenmin doen
                    Alles wordt gevlogen, schijnt iets van 5000 euro te kosten om je auto naar daar te vliegen. Wordt dan gewoon vervoerd als cargo. De drie auto's die je daarboven ziet zijn van dezelfde eigenaar. Een vierde kwam iets later. Maar ja, geld zat....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Division Bekijk Berichten
                      Alles wordt gevlogen, schijnt iets van 5000 euro te kosten om je auto naar daar te vliegen. Wordt dan gewoon vervoerd als cargo. De drie auto's die je daarboven ziet zijn van dezelfde eigenaar. Een vierde kwam iets later. Maar ja, geld zat....
                      Welke was de 4de dan , Jeroen?

Comment

• Phantom Mansory Conquistador.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                          ik dacht eerst dat het deze was, maar aan het interieur te zien is het toch een andere

http://pistonheads.co.uk/sales/1072443.htm
                          Die van pistonheads is nóg mooier, met het interieur ook in zwart wit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                            Oei.. dat is idd dan wel ..euhm.. "apart"
                            Wel te vermelden dat mijn vader en ik daar zelf ook waren met onze Corvette, en die drankbonnetjes dus zo gekregen heb. Ik heb die niet zomaar gekregen. En dan nog, rondrit was echt bagger. Niet zo mooi als bij onze club, de npcc. Tussenstop aan een frituur (Euhm, WTF??? ) Neem zelf fotolessen mevrouw opgeblazen kikker en get of my back.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                              Wel te vermelden dat mijn vader en ik daar zelf ook waren met onze Corvette, en die drankbonnetjes dus zo gekregen heb. Ik heb die niet zomaar gekregen. En dan nog, rondrit was echt bagger. Niet zo mooi als bij onze club, de npcc. Tussenstop aan een frituur (Euhm, WTF??? ) Neem zelf fotolessen mevrouw opgeblazen kikker en get of my back.
                              ok dan begrijp ik u
                              helaas Froggy.
                              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• M'n gsm es leeggemaakt

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Turbo in Nazareth

M6 in Heverlee

Kortrijk:

Comment

• Dikke M3

Ferrari *weet ik veel*

Comment

• Die M5 is de moeite, de rest had ge beter in de vuilbak gekieperd, te klein of niks op te zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                        Die M5 is de moeite, de rest had ge beter in de vuilbak gekieperd, te klein of niks op te zien
                                        Excuseer dat ik geen mega zotte 3045248552pixels photoshop foto's heb.

Ik vind ze wel iets hebben, auto's in hun omgeving.

Comment

• M3

Comment

Working...
                                          X