Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
    Ja, ik weet het, het is sterker dan mezelf..
    Maar doe aub een beetje moeite hee
    in het vervolg.
    zo goed?
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
      Ja, ik weet het, het is sterker dan mezelf..
      Maar doe aub een beetje moeite hee
      in het vervolg.

jaah maat, zal volgende keer vragen dat ze eerst het gras afrijden en de bomen bijsnoeien zodat ik hier de perfecte foto kan posten.

Comment

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Zie het als een uitdaging

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
            zo goed?
            lovely .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
              Wel te vermelden dat mijn vader en ik daar zelf ook waren met onze Corvette, en die drankbonnetjes dus zo gekregen heb. Ik heb die niet zomaar gekregen. En dan nog, rondrit was echt bagger. Niet zo mooi als bij onze club, de npcc. Tussenstop aan een frituur (Euhm, WTF??? ) Neem zelf fotolessen mevrouw opgeblazen kikker en get of my back.
              Inderdaad, de drankbonnen heb je dus van mij gekregen ... alle aanwezige Amerikaanse wagens op het plein hebben 3 drankbonnen per persoon ontvangen. De NPCC had zijn jaarlijkse BBQ, maar vond toch de tijd om een "stuk" van de rondrit mee te rijden. (volledige rondrit kan ik doormailen naar geïnteresseerden, alleen het stuk op het Provinciaal Domein van Bokrijk, dat uitzonderlijk toegankelijk was voor onze wagens, met parkeren voor het Kasteel, kan je niet doen). Dat de tussenstop bij een NPCC-lid was, vergeet je even te melden, leuk voor je clublid! Hij heeft je drankje gesponsord! Ik heb nooit gezegd dat ik kan fotograferen ... puur hobby van het vastleggen van wat ik zie ... maar ik heb respect voor mensen die het wel kunnen ... en dat heb ik toch wel duidelijk vermeld, me dunkt

Comment

• Comment

• Kan er niets aan doen maar wat een afschuwelijke lelijke bak... Geeft mij wat een GranTurismo-gevoel, ontzettend geil geluid maar daar stopt het ook. Nee, voor mij niet.

Comment

• Dat is pas een spot!

Lang leve nafte!

Comment

• o m g

triestig!

Comment

• carrera-regel

Comment

• Die dealerregel is pas erg

Comment

• AL die regels zijn gewoon erg
                            Honda Civic Type R EP3 - 200pk
                            Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
                            Honda Civic Type R EP3 - 250pk
                            Honda Del Sol - 120pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk Berichten
                              Die dealerregel is pas erg
                              pff 't zijn allemaal losers...
                              Allemaal zeggen: dat is niet goed genoeg, dat mag niet,etc...
                              Wss hebben ze zelf niets

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rub1nho Bekijk Berichten
                                Die Ferrari 'weetikveel' is een 328 GTS trouwens...
                                308 GTS

Comment

• -->

Oude Model
                                  Je hebt een vorig model van een spotwaardige auto geupload, die is dan niet spotwaardig. Voorbeeld: De BMW M3 E46 is niet spotwaardig. De BMW M3 E90 dan weer wel. Kijk even op de site of je dan een oud model gespot hebt.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                    pff 't zijn allemaal losers...
                                    Allemaal zeggen: dat is niet goed genoeg, dat mag niet,etc...
                                    Wss hebben ze zelf niets
                                    Rustig jongen

ze krijgen nu wel de kans om met Alfa's SZ, RZ te rijden
                                    eerder een lexus IS-F
                                    een ferrari 328 GTS, Lambo Gallardo, AMV8, ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichten
                                      Rustig jongen

ze krijgen nu wel de kans om met Alfa's SZ, RZ te rijden
                                      eerder een lexus IS-F
                                      een ferrari 328 GTS, Lambo Gallardo, AMV8, ...

Testrijden =/ hebben
                                      he jongen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                        Kan er niets aan doen maar wat een afschuwelijke lelijke bak... Geeft mij wat een GranTurismo-gevoel, ontzettend geil geluid maar daar stopt het ook. Nee, voor mij niet.
                                        Say what?!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                                          Say what?!
                                          Kan er niets aan doen, zegt mij helemaal niets buiten de sound dan.

Comment

Working...
                                          X