Oorspronkelijk geplaatst door AdriH
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenJa, ik weet het, het is sterker dan mezelf..
Maar doe aub een beetje moeite hee
in het vervolg.
jaah maat, zal volgende keer vragen dat ze eerst het gras afrijden en de bomen bijsnoeien zodat ik hier de perfecte foto kan posten.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenWel te vermelden dat mijn vader en ik daar zelf ook waren met onze Corvette, en die drankbonnetjes dus zo gekregen heb. Ik heb die niet zomaar gekregen. En dan nog, rondrit was echt bagger. Niet zo mooi als bij onze club, de npcc. Tussenstop aan een frituur (Euhm, WTF??? ) Neem zelf fotolessen mevrouw opgeblazen kikker en get of my back.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk BerichtenDie dealerregel is pas erg
Allemaal zeggen: dat is niet goed genoeg, dat mag niet,etc...
Wss hebben ze zelf niets2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rub1nho Bekijk BerichtenDie Ferrari 'weetikveel' is een 328 GTS trouwens...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
Oude Model
Je hebt een vorig model van een spotwaardige auto geupload, die is dan niet spotwaardig. Voorbeeld: De BMW M3 E46 is niet spotwaardig. De BMW M3 E90 dan weer wel. Kijk even op de site of je dan een oud model gespot hebt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichtenpff 't zijn allemaal losers...
Allemaal zeggen: dat is niet goed genoeg, dat mag niet,etc...
Wss hebben ze zelf niets
ze krijgen nu wel de kans om met Alfa's SZ, RZ te rijden
eerder een lexus IS-F
een ferrari 328 GTS, Lambo Gallardo, AMV8, ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk BerichtenRustig jongen
ze krijgen nu wel de kans om met Alfa's SZ, RZ te rijden
eerder een lexus IS-F
een ferrari 328 GTS, Lambo Gallardo, AMV8, ...
he jongen2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenKan er niets aan doen maar wat een afschuwelijke lelijke bak... Geeft mij wat een GranTurismo-gevoel, ontzettend geil geluid maar daar stopt het ook. Nee, voor mij niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenSay what?!
Comment
Comment