Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel III
als ze echt alles in hun database moeten stoppen hebben ze heel veel schijfruimte nodig op de server denk ik...
carrera's enz. zijn erafgehaald (gestemd door de leden) omdat het dagdagelijkse kost is. En geef toe... zo is het gewoon.
bv. vorige modellen M3, M5, ... staan er ook niet op, niet omdat je die elke dag ziet, maar omdat AG eerder naar de 'exotics' kant nijgt denk ik.
een R8 is volgens mij ook een 'exotic' maar omdat ie volgens hen bij een dealer is (wat totaal niet is) verwijderen ze ineens...
is in mijn ogen niet logisch
///hazen heeft gelijk, het gaat hem puur om de centen. Serverspace is duur. Emoties of wie nu toevallig al dan niet met wat rijdt, hebben daar niks mee te maken.
veel van die spottertjes zouden iets exclusiefs nog niet eens herkennen al reed het tegen hun been
Dat ligt niet aan AG, maar aan de mensen op de site. Het is niet de schuld van AG dat die jongeren die die hobby hebben zich steeds erger gaan gedragen. Een knul van 12/13/14 jaar kan je niet van verwachten dat ie alles over auto's weet of ze willen het gewoon niet weten. Dus ze platen gewoon het meest exclusieve dat ze tegenkomen.
Kijk, is best wel een leuke spot, maar waarom niet even tot aan de wagen gewandelt, en een deftige foto gemaakt??
Ik snap dat niet hoor.
Op meeting ed. probeer ik wel idd mooie foto's te nemen, maar als je gewoon ergens zit of rondloopt met je gsm, ga ik niet van verschillende perspectieven beginnen foto's nemen.
Wanneer een spot niet dik, vet, snel of goed genoeg is voor de site dan wordt deze verwijderd onder de noemer niet spotwaardig. Kijk als je twijfeld eerst even op de site of de auto al gespot is. Wanneer dit niet het geval is, is de kans groot dat hij niet spotwaardig is. Dit geldt bijvoorbeeld voor een Nissan 350Z. Mocht je nog steeds twijfelen, vraag het dan hier in het centrale spotwaardigheidstopic!
Wanneer een spot niet dik, vet, snel of goed genoeg is voor de site dan wordt deze verwijderd onder de noemer niet spotwaardig. Kijk als je twijfeld eerst even op de site of de auto al gespot is. Wanneer dit niet het geval is, is de kans groot dat hij niet spotwaardig is. Dit geldt bijvoorbeeld voor een Nissan 350Z. Mocht je nog steeds twijfelen, vraag het dan hier in het centrale spotwaardigheidstopic!
idd, mooi exemplaar.
Hoogmoed (en arrogantie in dit geval) komt voor de val. Ik vind een E46 M3 bv exclusiever dan een E90 M3, je ziet hem gewoon minder, dus is hij exclusiever.
Ze zouden dan beter een deel van die 1254785274 M5's of RS6'en verwijderen en dan meer modellen toelaten als "spotwaardig".
Hoogmoed (en arrogantie in dit geval) komt voor de val. Ik vind een E46 M3 bv exclusiever dan een E90 M3, je ziet hem gewoon minder, dus is hij exclusiever.
Ze zouden dan beter een deel van die 1254785274 M5's of RS6'en verwijderen en dan meer modellen toelaten als "spotwaardig".
Misschien kunnen jullie een ander forum openen ofzo, want dit geklaag hoort hierNIET thuis.
Ja, serieus, net zoals een E39 M5 exlusiever is als een E60 M5... Natuurlijk vanuit mijn standpunt en van wat ik zie hé. Over zo'n zaken kan je moeilijk/niet objectief zijn.
Comment